ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ההזדמנות הנדירה

מרטיט: מעמד תפילה אדיר ביום ההילולא של הרבי ר' ישיע'לע מקרעסטיר

נכדיו ממשיכי דרכו של הצדיק במעמד ישועות מיוחד ביומא דהילולא • הקמיע ומטבע הישועות של ר' שעיה ב"ר משה * א שאבעס מיט ר' ישעי'לע * ההזדמנות הנדירה בעיירה קרעסטיר

מרטיט: מעמד תפילה אדיר ביום ההילולא של הרבי ר' ישיע'לע מקרעסטיר
תפילה לישועה צילום: רב להושיע

על קברו של ר' ישעי'לע ב"ר משה בעיירה קרעסטיר שבהונגריה, מתקבצים ובאים מכל רחבי תבל, המוני יהודים המבקשים לפקוד את קברו של הצדיק מקרעסטיר בג' אייר, יום ההילולא. הישועות הפלאיות שנודעו עוד בחייו של הצדיק, ממשיכות גם בימינו אנו, וכפי שהבטיח לנכדיו ממשיכי דרכו –"אם תמשיכו במורשת החסד שלי, אוכל להשפיע עליכם ישועות כמו בחיים חיותי". ואכן, בארגון "רב להושיע" שהקימו צאצאיו החפצים בכל ליבם לזכות ולהמשיך את מורשתו של סבם נורא ההוד- מעיין החסד עולה ומפכה, עולה ומתגבר; בחלוקת מנות מזון לאלפי תינוקות למשפחות מעוטות יכולת , בסעודות המוניות מידי מוצאי שבת למאות משתתפים ועוד.

וכמו בחיים חיותו של סבא קדישא, סיפורי ישועות מפעימים מתחדשים דבר יום ביומו...

פתיחת שערי השפע ביום ההילולא

התעוררות עצומה נרשמת בכל שנה ושנה עת ניגשים בסילודין מניין מחשובי נכדי הרבי ר' ישעי'לע , ביום המסוגל לישועות למעלה מדרך הטבע-יום ההילולא ,במקום המסוגל- מקום קבורתו של זקינם הקדוש, ומתחננים ברעדה אל סבם הגדול: "אנחנו המשכנו את  מורשת החסד, עכשיו הגיע הזמן לקיים את ההבטחה----"

מארגון "רב להושיע " נמסר , כי גם השנה בשעת המעמד המרומם, אשר נודע כמסוגל לפעול ישועות גדולות, יזכירו נכדי הצדיק ממשיכי דרכו את שמו של כל תורם ותורם אשר ייקח חלק בפעילות האדירה של ארגון "רב להושיע" , עם בקשתו האישית לפרטיה. זאת בנוסף לתפילה הקבועה שמתקיימת בכל ערב ר"ח על ציונו הקדוש. כמו"כ, תתקיים תפילה מיוחדת ביום ההילולא עבור התורמים ע"י הגאון הצדיק הרב שלום ארוש שליט"א.

הקדימו את הצטרפותכם למעמד התפילה האדיר לזכותכם ולזכות יקיריכם

הקמיע של רבי ישעי'לע לפרנסה, לישועה ולשמירה

קמיעות פלאיות חילק רבי ישעי'לע ב"ר משה מקרעסטיר זי"ע, שנכתבו לפי סודות טמירים ונעלמים על פי סוד הקבלה והיוו סגולה נוראה לשמירה ולישועה. באורח ניסי, שרדה אחת מהקמיעות המקוריות של הצדיק, ועל פיה ממשיכים הנכדים להפיצה לתועלת כלל ישראל.

מטבע הישועות

על מפתן ביתו של הצדיק בקרעסטיר התדפקו ביום ובלילה אנשים הזקוקים לישועה, פרנסה ,זיווג , זש"ק, ובעלי מכאובים שונים ומשונים. הרבי ר' ישעי'לע נהג לחלק להם מטבעות לשמירה . על מטבעות אלו נערך תיקון מיוחד, ובהם חרוט מפתח הישועות עם שמות הקודש שגילה הצדיק מקרעסטיר כמסוגלים לפתיחת שערי פרנסה.

בארגון "רב להושיע" , הנפיקו מטבעות מיוחדות אלו לברכה ולהצלחה בכל העניינים, כשחתימת יד קדשו של הצדיק מקרעסטיר עצמו מתנוססת עליהם.

המשיכו את מורשת החסד של הצדיק ר' ישעי'לע ותזכו גם אתם לקבל את הקמיע המסוגל ומטבע הישועות לשמירה ולהצלחה

שבת מרוממת בצל הקודש

חדרי אירוח מפנקים, סעודות כיד המלך, דרשות מרתקות מדרשנים בעלי שם, נעימות וזמירות מעומקא דליבא עם טובי בעלי המנגנים – זה רק חלק קטן מהשבת המפוארת שעמלים עליה בארגון "רב להושיע" כבר חודשים ארוכים. במהלך השבת המיוחדת, יזכו שותפי הארגון ותומכיו לשפע קודש של ממש, הן ברוחניות והן בגשמיות, כשהשיא יגיע במוצאי שבת בסעודת מלווה מלכה סביב שולחנות ערוכים בפאר והדר, ובכך יקחו חלק בהמשך המסורת הטהורה והנשגבה של ר' ישעי'לע במחצית נכדיו, ויחושו כאילו הם חוזרים כדי מאה שנים לאחור, לרגעים המרטיטים בצל קדשו של הגאון הצדיק מקרעסטיר בשולחנו הטהור מידי מוצאי שבת...

הבטח את מקומך בשבת הנשגבה סמוך ונראה לציון ר' ישיעי'לע ותזכה גם אתה לישועות גדולות

הזכייה הגדולה ברוחניות ובגשמיות- דירת נופש אקסלוסיבית סמוך לציון בקרעסטיר

השנה, מלבד המטבעות לשמירה והקמיע הנדיר שיקבלו התורמים המסייעים למלאכת הקודש בארגון "רב להושיע", תיערך לראשונה בהיסטוריה הגרלה על דירת נופש יפהפייה ומאובזרת בעיירת קרעסטיר  כדי שתוכל לזכות להשתכן סמוך ונראה לציון הצדיק רבי ישעי'לע ,לנסוע אליו בכל הזדמנות, קושי או מצוקה ולפעול ישועות!

וכך, כשיהיה בידך נכס מניב במקום מבוקש, שאלפי מתפללים פוקדים במשך השונה כולה, תוכל להנות מכל העולמות: גם רווחה כלכלית עם אחוזי תשואה נאים, ובעיקר- חווית חופשה מרחיבת נפש עם ערך רוחני מוסף!

הצטרף גם אתה להגרלה הנכספת על דירת נופש סמוך לצדיק

שעות אחרונות להצטרפות להגרלה הנדירה

במוקד הישועות של "רב להושיע" נערכים לזרם ההולך וגובר משעה לשעה, מהפונים הרבים המשתוקקים להיזכר בפרוטרוט על קבר הצדיק רבי ישעיה ב"ר משה בו ביום ע"י צאצאיו ממשיכי מורשתו, ולזכות לניסים גלויים ועצומים.

בטוח שתזכו בישועות וניסים מעל לדרך הטבע

ואולי גם תזכו בדירה פרטית ומפוארת בקרעסטיר?

כאן ההזדמנות שלך ליהנות מכל העולמות

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד