כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מקום עם אופי גרמני

ניאו-נאצים נפגשו במסעדה לציון יום ההולדת של היטלר

קבוצת ניאו-נאצים חגגו במסעדה וערכו טקס לכבוד יום ההולדת של היטלר. קבוצה של 20 נאצים נפגשה במלבורן, אוסטרליה וערכה הצדעה נאצית, לפי הדיווחים לכבוד יום הולדתו ה-134 של אדולף היטלר ימ"ש שרצח ששה מיליון יהודים

ניאו-נאצים נפגשו במסעדה לציון יום ההולדת של היטלר
אילוסטרציה צילום: pexels

קבוצה של ניאו-נאצים התאספה במסעדה לחגוג את יום הולדתו של אדולף היטלר, מה שגרם להגעת המשטרה. 20 הגברים התכנסו ביום חמישי האחרון (20 באפריל) במלבורן אוסטרליה בסניף The Bavarian, רשת מסעדות ידידותית למשפחות באוסטרליה.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הקבוצה נראתה מבצעת הצדעות נאצית במקום במרכז הקניות ווסטפילד נוקס לציון יום הולדתו ה-134 של היטלר ימ"ש שרצח ששה יהודים. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראו כ-20 גברים, כולל מנהיג הרשת הלאומית-סוציאליסטית תומס סוול, מבצעים הצדעה נאצית במסעדה בעלת אופי גרמני.

סוול, שגם מוביל את התנועה האוסטרלית האירופית, טען שלקבוצה היה "לילה נהדר ומלא אירועים". בהודעה נאמר: "נהנינו מאוכל גרמני נהדר, בירה וחברה. למרות שלא עברנו על שום חוק ולא הפרענו לאף אחד, פגשו אותנו 12 חלאות ממשטרת ויקטוריה שהיו נסערים מאוד שחגגנו את היום הקדוש הזה במקום את החגים המזוויעים שאושרו על ידי הממשלה".

בהודעה נאמר עוד: "התמודדנו עם אלימות מערכתית בזמן שהמשפחות והתינוקות שלנו היו נוכחים, נאלצנו לאכול את עוגת ההיטלר שלנו תוך כדי ליווי משטרתי ממרכז הקניות תחת איום של אלימות פוליטית. הם רודפים אותנו כי הם יודעים שאנחנו עולים והעולם ילמד את האמת על היטלר ויחפש בנו מנהיגות".

ד"ר דביר אברמוביץ', יו"ר הוועדה למניעת לשון הרע במדינה, תקף את המעשה כ"רוע מיוחד" הוא אמר: "משהו מאוד לא בסדר בויקטוריה, וכולנו צריכים להיבהל מהמעשה הזה שלנצח יהווה כתם על המדינה שלנו", אמר ד"ר אברמוביץ'.

"בדיוק בשבוע שבו הקהילה היהודית ברחבי המדינה הנציחה והתאבלה על ההשמדה השיטתית של שישה מיליון יהודים בידי הרייך השלישי ומשתפי הפעולה שלו, חגגו בעלי העליונות הלבנים הקשים הללו את יום הולדתה של המפלצת שאחראית להמתת אמהות בגז וירי בתינוקות ובמשפחות בשדות פתוחים", אמר.

מלבורן אוסטרליה נאצים גרמניה היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד