י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
יכהן לצד ראשי הישיבה

מסר שיעור ראשון: מינוי דרמטי בישיבה הספרדית

בישיבת 'אוהל יוסף' במודיעין עילית התבשרו הבחורים על מינוי חדש עם תחילת זמן קיץ הגאון רבי ישי טולידנו מגדולי מרביצי התורה בעולם התורה הספרדי הצטרף לשייבה. כל הפרטים ותיעוד מהשיעור כללי הראשון בהיכל הישיבה 

מסר שיעור ראשון: מינוי דרמטי בישיבה הספרדית
הגר"י טולידנו בשיעור באהל יוסף צילום: באדיבות המצלם

מינוי דרמטי בעולם התורה הספרדי: הגאון רבי ישי טולידנו הצטרף לישיבת 'אוהל יוסף' עם פתיחת זמן קיץ תשפ"ג כפי שדווח לראשונה בפרויקט תחילת הזמן באתר 'בחדרי חרדים'.

ישיבת 'אוהל יוסף' הנחשבת מהמובילות בעולם התורה, עברה כזכור לפני כשנה וחצי לקמפוס מפואר במודיעין עילית שם היא הולכת והתקדמה בצעדי ענק כאשר הישיבה כבר מונה כמאה ושמונים בחורים בני עלייה.

בראשות הישיבה עומדים הגאון רבי יוסף עבאדי והגאון רבי ראובן אלקיים, ובשיחת פתיחת הזמן התבשרו בני הישיבה על הצטרפותו לראשות הישיבה של הגאון רבי ישי טולידנו הידוע כאחד מגדולי הלמדנים ומרביצי התורה בעולם הישיבות.

ל'בחדרי' נודע כי לפני שיצא לדרך, התייעץ ר' ישי עם ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שתמך באופן נלהב במינוי. ר' ישי כבר מסר שיעור פתיחה וכאמור הוא יעמוד בראשות הישיבה וימסור שיעור כללי לצד ראשי הישיבה.

ר' ישי הוא בנו של הגאון רבי ניסים טולידנו זצ"ל, ראש ישיבת 'שארית יוסף' באר יעקב וחבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה. חתנו הגדול של הגאון רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה. 

צפו בשיעור הראשון 

ישיבת אהל יוסף הרב טולידנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}