כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בגבעת התחמושת

בזמן טקס הזיכרון: העובדים גנבו נשק מהלוחמים - ונעצרו

בזמן שהלוחמים השתתפו בטקס הזיכרון בגבעת התחמושת, שני ערבים ממזרח ירושלים ניצלו את עבודתם במקום וניסו לגנוב אמצעי לחימה של החיילים | השניים נעצרו. הבוקר הוארך מעצרם בבית המשפט

בזמן טקס הזיכרון: העובדים גנבו נשק מהלוחמים - ונעצרו
חיילים בטקס יום הזיכרון צילום: אריק מרמור, פלאש 90

המשטרה עצרה אתמול (שני) שני ערבים תושבי מזרח ירושלים, בחשד שניצלו את עבודתם בגבעת התחמושת וגנבו אמצעי לחימה מחיילי צה"ל שהשתתפו בטקס יום הזיכרון שנערך במקום. לפי המשטרה, אמש בשעות לילה מאוחרת התקבל דיווח על גניבת ציוד צבאי מרשותם של הלוחמים ששהו באתר במסגרת הטקס.

כוחות משטרה של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים שהגיעו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה. מחקירה ראשונית עלה כי זמן קצר לפני תחילת הטקס, נגנבו מספר מחסניות טעונות בתחמושת ממתחם אחסון ציוד הלוחמים.

מהחקירה התברר כי במהלך הטקס, הבחין אחד החיילים כי רעש בוקע מחדר הציוד והבחין בחשוד, תושב מחנה הפליטים שועפאט בשנות ה-20 לחייו, נושא שקית. בדיקתה העלתה כי בתוכה מספר מחסניות טעונות.

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד לחקירה ופעולות נוספות שבוצעו באתר העלו את זהותו של חשוד נוסף, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, שבסיוע תחנת שלם ולוחמי מג"ב הוא אותר בביתו ונעצר אף הוא לחקירה.

במסגרת חקירת המקרה, הובאו שני החשודים הבוקר בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם במספר ימים. חקירתם במשטרה נמשכת.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות הקשורות בהחזקת אמצעי לחימה לסוגיו, לרבות כנגד עבירות פליליות להשגתו, בכלל ובדגש לחברה הערבית בפרט, איתורם של חשודים המעורבים בכך ומיצוי הדין עמם", מסרה המשטרה.

גבעת התחמושת יום הזיכרון גניבת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד