כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"היית השראה"

וסרלאוף ספד לחברו שנפל בקרב: "קנאתי באהבת התורה שהייתה בך"

השר יצחק וסרלאוף ספד לחברו נתנאל יהלומי הי"ד שנפל בקרב ואמר: "אותם הימים בישיבה שהייתי נתקל בך כמעט מדי לילה בספריה של ישיבת מעלות". וסרלאוף הוסיף: "קנאתי ברצינות שלך. קנאתי באהבת התורה שהייתה בך. היית השראה עבורי"

וסרלאוף ספד לחברו שנפל בקרב: "קנאתי באהבת התורה שהייתה בך"
השר וסרלאוף בטקס יום הזיכרון צילום: מתוך הסרטון

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף נאם היום (שלישי) בטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל בנוף איילון וספד לחברו נתנאל יהלומי הי"ד שנפל בקרב.

השר אמר: "אותם הימים בישיבה שהייתי נתקל בך כמעט מדי לילה בספריה של ישיבת מעלות. עומד ומעמיק בספר קודש שאפשר למצוא רק בספריה, ידך השמאלית נשענת על המדף, הימנית מחזיקה בספר וראשך רכון אליו. לעיתים עמדתי שם ורק הבטתי בך. בחור בשיעור א', בשעות לילה מאוחרות. עומד ועיניו בורקות מהתלהבות".וסרלאוף הוסיף: "למה הבטתי בך? קנאתי. קנאתי ברצינות שלך. קנאתי באהבת התורה שהייתה בך. היית השראה עבורי. פחדתי להפריע לך. הייתי עד למעמד כמעט קדוש של בחור שרוצה לגדול ואסור להפריע לו שמא זה ישבש את הגדילה. הרגשה של הפרעה לכהן בקודש הקודשים.

את התמונה הזאת של הבחור שרוכן על הספר אני לא אשכח. יש בה טוהר, ויש בה התמדה, ויש בה גדלות פנימית - יש בה שאיפה לקודש. והיום אני יכול לומר שיש בה גם מסירות נפש עילאית", אמר.

לסיום אמר השר: "בקש מלפני כסא הכבוד שלא נדע עוד שכול. שלא נדע עוד בכי ומספד. יהי שלום בחילך שלווה בארמונותייך. תבקש שנדע לזכות בבניין של אהבת חינם ושל צדקת הדרך. תבקש נתנאל אחי - בדמייך חיי. חיים!".

יצחק וסרלאוף יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד