כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נתניהו סייע

הנתונים נחשפים: כמה תעלה הפגנת המיליון שתיערך מחר?

לקראת הפגנת המיליון שתיערך מחר סמוך לבית המשפט העליון, נחשפים סכומי העתק שהושקעו על מנת למשוך כמה שיותר מפגינים למפגן התמיכה ברפורמה המשפטית. עד כה העלויות עומדות על שישה מיליון שקלים, ומתוכם סכום גדול במימונן של מפלגות הציונות הדתית והליכוד

הנתונים נחשפים: כמה תעלה הפגנת המיליון שתיערך מחר?
הפגנת פעילי ימין צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

"הפגנת המיליון" מתקרבת: שורה של ארגוני ימין ופעילים בולטים בהובלת איש היח"צ והתקשורת ברל'ה קרומבי וח"כ אביחי בוארון, עמלים בשעות אלו על ההפגנה שתיערך מחר (חמישי) מחוץ לכנסת.

גורמים המעורבים בהפקת מחאת הימין אמרו לאמיר אטינגר כי: "עד כה העלויות של ארגון ההפגנה עומדות על שישה מיליון שקלים, ומתוכם מיליון במימון המונים של תרומות קטנות, סכום גדול שנתנו הליכוד והציונות הדתית ועוד תורמים גדולים שרוצים להישאר אנונימיים".

מטרת מארגני המחאה היא מורכבת - מצד אחד לתמוך בנתניהו ובממשלה ולא לתקוף אותם על עצירת החקיקה של הרפורמה, אך מצד שני כן לאתגר אותם מימין ולהבהיר להם שהציבור הימני רוצה רפורמה ואסור למסמס אותה.

באופן חריג, ראש הממשלה נתניהו מעורב מאוד מאחורי הקלעים של ארגון המחאה, כאשר הוא נפגש עם המארגנים, ולדבריהם סייע במה שהיה ניתן. השרים סמוטריץ', בן גביר, לוין והח"כים רוטמן ואופיר כץ צפויים לנאום בהפגנה.

בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד