כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקראת ההפגנה מחר

דיכטר במסר ליעלון: "מי שמפגין נגדי בביתי - אין לו קשר איתי"

השר אבי דיכטר, הבהיר לקראת ההפגנה שצפויה להתקיים מחר מול ביתו בו יישא דברים בוגי יעלון: "מי שנמצא בקשר איתי ומפגין נגדי בביתי - אין לו קשר איתי". דיכטר הוסיף: "80 אחוז מהרפורמה המשפטית שהליכוד מוביל - מקובלת גם על האופוזיציה"

דיכטר במסר ליעלון: "מי שמפגין נגדי בביתי - אין לו קשר איתי"
אבי דיכטר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר החקלאות וראש השב״כ לשעבר, חה"כ אבי דיכטר, התייחס הבוקר (חמישי) להפגנה הצפויה להתקיים מחר (שישי) מול ביתו בו צפוי לשאת דברים שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון ואמר: "כלל הברזל שקבעתי תקף גם לגבי בוגי: מי שנמצא בקשר איתי ומפגין נגדי בביתי - אין לו קשר איתי".

דכטר מתח ביקורת על מתווה הרפורמה שהציג נשיא המדינה עוד לפני שהחלו הדיונים בחסותו ואמר: "מצר על כך שנשיא המדינה החמיץ הזדמנות שהייתה בידו להתקדם עם הרפורמה".

לדברי דיכטר, "80 אחוז מהרפורמה המשפטית שהליכוד מוביל - מקובלת גם על האופוזיציה". על החשש ממחאות בטקסי יום הזכרון אמר השר דיכטר: "לא חששתי לדרוך על אדמת סוריה בלילה, ולא חששתי לדרוך על אדמת פתח תקווה ביום".

דיכטר הבהיר: "אני מגנה בכל תוקף כל קריאה לעבר הורים שכולים ללא קשר מה אותם הורים אמרו למישהו אחר".

שר החקלאות התייחס גם למחאה שהייתה השבוע נגד השרה גילה גמליאל שהגיע לטקס יום הזיכרון בעוספייה בעקבות חוק הלאום שיזם ואמר: "גאה בחוק, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי".

הוא הוסיף: "העדה הדרוזית חשה נפגעת שלא בצדק. כדי לעסוק בשוויון, יש את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו - שם מקומה של המילה הזו. גם במגילת העצמאות המילה שוויון לא עוסקת בלאום".



 

אבי דיכטר הרפורמה המשפטית בוגי יעלון יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד