י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תעלומה בליסטית

דיווח בפולין: טיל אוויר-קרקע נמצא תקוע ביער

טיל אוויר-קרקע לא מזוהה באורך כמה מטרים נמצא ביער בצפון פולין, צבא פולין פתח בחקירה. לא ברור עדיין מאיפה הטיל הגיע והאם הוא טיל שנורה ולא התפוצץ. או טיל שניסו להבריח. הטיל נמצא ללא הראש שלו והיה תקוע באדמה

דיווח בפולין: טיל אוויר-קרקע נמצא תקוע ביער
אילוסטרציה צילום: freeimages

התקשורת הפולנית דיווחה כי "חפץ צבאי" נמצא בצפון פולין, על פי הדיווחים המקומיים ה"חפץ" הוא טיל לא מזוהה. פולין נמצאת בכוננות גבוהה עקב התערבות לא צפויה במלחמה של רוסיה נגד אוקראינה, במיוחד מאז ששני בני אדם נהרגו ליד הגבול האוקראיני, מטיל הגנה אווירי אוקראיני ששוגר בטעות לפני מספר חודשים.

במשרדי ההגנה והמשפטים לא מסרו פרטים על הטיל שנמצא סמוך לעיר בידגושץ', ולא מסרו כמה זמן הוא היה שם. ערוץ הטלוויזיה RMF דיווח כי מדובר בטיל קרקע אוויר בגודל של כמה מטרים, הטיל היה תקוע באדמה, כשראשו חסר.

"המחלקה הצבאית של הפרקליטות המחוזית בגדנסק, בפיקוח הפרקליטות המדינה פתחה בהליכים לגבי שרידי חפץ צבאי אווירי שנמצא ביער מספר קילומטרים מבידגושץ" כתב שר המשפטים זביגנייב זיוברו בטוויטר.

"המצב אינו מאיים על ביטחונם של התושבים, מיקום הטיל נחקר על ידי מפקדים פולנים ומשטרה צבאית". נמסר מהמשרד. האזור שבו נמצא הטיל נמצא במרחק של מאות קילומטרים מגבול פולין עם אוקראינה, בלארוס והמובלעת הרוסית קלינינגרד.

מלחמת אוקראינה רוסיה פולין טיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד