י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לחיות טוב

מבוססת בינה מלאכותית: לאומית בהשקת אפליקציית כושר מהפכנית

בצעד חגיגי, משיקה לאומית את אפליקציית הכושר החדשה שלה שעוזרת לכם לשמור על הבריאות בצורה חווייתית כך שתוכלו לרכוש הטבות מתוך מבחר מגוון

מבוססת בינה מלאכותית: לאומית בהשקת אפליקציית כושר מהפכנית
ריצה לשמירת הגוף צילום: freepik

אם אכפת לכם מהבריאות שלכם, בטח תשמחו לדעת שאתם לא לבד. בצעד חגיגי, משיקה לאומית את אפליקציית הכושר החדשה שלה שעוזרת לכם לשמור על הבריאות בצורה חווייתית, נוחה והכי חשוב- ככל שתהיו בריאים יותר- תצברו נקודות רבות יותר, איתן תוכלו לרכוש הטבות מתוך מבחר מגוון.

אז איך בדיוק זה עובד?

אפליקציית הכושר של לאומית היא אפליקציה חדשנית והיחידה שמבוססת בינה מלאכותית ויודעת לדייק דרך ניתוח התנועות בזמן אמת את פעילות הכושר ונותנת חיווי לביצוע נכון ומדויק של התרגיל באופן שמשפר את איכות האימון בזמן אמת.

מורידים, מתאמנים ומקבלים הטבות>>>

מה עוד עושה האפליקציה? היא סופרת את הצעדים, מודדת פעילות עצימה (קצב צעדים שמודד פעילות גופנית עצימה או דופק), מתרגלת איתנו אימון שבועי בזמן אמת מול מצלמה (מבוססת על בינה מלאכותית) מנגישה עבורנו מאמרי בריאות רלוונטיים, ונמצאת איתנו בכל צעד ובכל שלב בדרך לאורח חיים בריא ומלא בפעילות.

למעשה, כל חבר לאומית זהב מגיל 14 ומעלה יכול להוריד את האפליקציה לטלפון, בהתאמה מלאה למכשירים מוגנים ולהתחיל לצבור מטבעות לרכישת הטבות משתלמות ומגוונות.

האפליקציה נותנת אפשרות לבחור בין הטבות שונות שמשלבות בין עולם הבריאות והכושר לעולם הפנאי והפינוק- ציוד לכושר וריצה, תווי קניה בסכומים שונים וברשתות מגוונות, חטיפי חלבון, שייקים מרעננים וכל מה שצריך כדי ללמוד שלהיות בכושר ולחיות בריא- זה לחיות טוב.

איך זה עובד? פשוט מאוד! מורידים- מתאמנים- מורידים הטבות

לאומית שירותי בריאות כושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד