כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאבטחים בלמו בגופם

מפגיני שמאל ניסו לתקוף את השר ברקת, שוטר נפצע

המפגינים הגיעו למסעדה בה סעד השר ברקת ותקפו אותו בעת שהיה בדרך לרכבו | לשכתו: "שוטרים ומאבטחים הגנו עליו בגופו" | שוטר נפצע ופונה לבית החולים

מפגיני שמאל ניסו לתקוף את השר ברקת, שוטר נפצע
ניידת משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

מספר מפגיני שמאל ניסו לתקוף הערב (חמישי) את שר הכלכלה ניר ברקת, בעת שבילה במסעדה בצפון תל אביב. לפי לשכתו, השר ברקת וצוותו הותקפו באלימות לפני זמן קצר, עת היה השר ניר ברקת בדרכו לרכבו. מספר מתפרעים התעמתו פיזית עם מאבטחי השר ועם שוטרים תוך ניסיון להגיע אליו ולפגוע בו.

בלשכה הוסיפו כי מאבטחי השר והשוטרים הגנו על השר בגופם. המתפרעים תקפו גם את השוטרים באלימות ושוטר אחד פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. מספר תוקפים נעצרו על ידי השוטרים במקום.השר ניר ברקת אמר בעקבות האירוע האלים כי "אין שום תרוץ לאלימות. אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה ועלולה להביא לחורבן המדינה ולהפיכתנו למדינה ללא חוק וסדר. אני שולח איחולי החלמה מהירה לשוטר שנפצע ופונה לבית החולים. לכולם יש את הזכות להפגין, אך אין לאף אדם זכות לפעול באלימות".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על כעשרה מוחים שהגיעו למסעדה ברחוב רוזנבלום בת"א, בה שהה שר הכלכלה והתקהלו במקום. במהלך הרחקת המוחים מהמקום הותקפו השוטרים ושניים מהמוחים נעצרו לחקירה. אחד השוטרים נפצע באורח קל ברגלו ופונה לטיפול".

ברקת הפגנה מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד