כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מכונית גנובה

נהג בפסילה ופגע באב ובן חרדים וזה עונשו

אזרח בריטי שנהג בפסילה במכונית גנובה נידון ל-20 חודשי מאסר, לאחר שפגע באב ובבנו בן החמש ליד בית כנסת. השניים סבלו מחבלות ו"כאבי גב ממושכים". הנהג הבורח התקשר לחברים וביקש מהם לשהות אצלם כי לדבריו הוא "הפיל יהודי"

נהג בפסילה ופגע באב ובן חרדים וזה עונשו
מ. תנועה

נהג שהיה בפסילה בעיר ניוקאסל באנגליה נכלא ל-20 חודשים לאחר תאונת פגע וברח, בה פגע בשני חרדים שצעדו ליד בית כנסת בגייטסהד. כריסטופר קאר, בן 23, נפסל מלנהוג ולא היה לו ביטוח כאשר פגע אדם חרדי ובנו בן החמש כשהם חצו את הכביש ליד הקהילה החרדית בגייטסהד.

שוטרים שניתחו את הטלפון שלו גילו הודעות ששלח למכרים לאחר הפגיעה, הוא ביקש מהם מקום לשהות בו מכיוון שהוא "הפיל יהודי" ללא כוונה. קאר, שנהג במכונית אאודי גנובה והוסחה דעתו באותו זמן כשהשתמש בטלפון הנייד שלו, נסע במהירות מהמקום, כך דיווחה התקשורת המקומית.

הוא הואשם באי עצירה, נהיגה ברכב בנסיבות מחמירות, אי עצירה בזירת תאונה ונהיגה תוך פסילה וללא ביטוח. קאר הודה באשמה בכל העבירות. בבית המשפט נטען כי ב-26 בספטמבר אשתקד, אבא ובנו בן החמש היו אמורים לחצות את הכביש ליד בית הכנסת כשראו מכונית אאודי מתקרבת.

ניקולטה אליסטרי, התובעת, אמרה בדיון: "האאודי לקחה פניה חזק שמאלה לעברם ופגעה בשניהם. הם נפלו על הקרקע והנאשם נסע, למרות שהאב צעק לעברו". לאחר ההתנגשות, קאר נסע מהמקום, מאוחר יותר חזר למקום, אך נסע שוב מבלי לדווח שהוא זה שפגע בהם. כמה ימים לאחר מכן, קאר הסגיר את עצמו למשטרה.

לבית המשפט נnxר כי האב ובנו סבלו מחבלות, כאשר הtc סובל מ"כאבי גב ממושכים". חודשיים לאחר ההתנגשות, קאר שוב הסתבך בצרות עם המשטרה כשהיה מעורב במרדף מכוניות קצר ב-13 בנובמבר.

התובעת גב' אליסטרי אמרה כי קאר נהג במהירות של 90 קמ"ש באזור מגורים במהלך המרדף, קאר, נעצר מאוחר יותר. ג'ו הדוורת', מטעם ההגנה, אמר שקאר רצה לשלוח את "התנצלותו הכנה לגבר ולילדו הקטן על הכאב ואי הנוחות שנגרמו כתוצאה מהפגיעה".

לדבריו, הוא "מקבל אחריות מלאה על מעשיו" והוא "מתחרט ומתבייש על מה שעשה, הוא מודה שהוא נהג במכונית גנובה ולא התרכז בצומת". התאונה התרחשה ב"מהירות נמוכה" ומצפונו של קאר התעורר אצלו כשחזר למקום". קאר נכלא ל-20 חודשים ונאסר עליו לנהוג למשך שנתיים ו-10 חודשים.

 

 

תאונת פגע וברח בריטניה משטרת בריטניה גייטסהד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד