כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הגנה עצמית

נשאר לישון בחנות כדי למנוע גניבות וחיסל פורץ

בעל חנות בניו מקסיקו ישן בתוך העסק שלו כדי למנוע מפורצים לגנוב בלילות. הבעלים ירה למוות בפורץ שנכנס לחנות דרך פריצה בקיר. לטענת הבעלים, הפורץ איים עליו עם פטיש אחרי שהוא הוזהר לעזוב את החנות, והוא נאלץ לירות בו. היורה שוחרר לאחר חקירה

נשאר לישון בחנות כדי למנוע גניבות וחיסל פורץ
פורץ בפעולה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פורץ ששבר קיר כדי להיכנס לחנות בשעת לילה בניו מקסיקו בארה"ב, נורה למוות על ידי בעל החנות, שהחליט לישון בחנות כדי למנוע פריצות, כך מסרה המשטרה. שוטרי משטרת אלבוקרקי הגיבו לדיווח על ירי ביום שבת האחרון בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר ומצאו את הפורץ המנוח, כך דווחה התקשורת המקומית.

בעל החנות אמר כי התרחש ניסיון פריצה קודם, עוד לפני שהחנות נפתחה רשמית ללקוחות, הבעלים החליט לישון בחנות כשהוא חמוש כדי ללכוד את הפורץ בבואו שוב. הוא סיפר בחקירתו שהתעורר מצליל מוזר וגילה שהפורץ עבר דרך הקיר והחל לנופף לעברו בפטיש גדול ובאזמל, מה שגרם לבעלים לחשוש לחייו.

לדברי הבעלים, הוא הזהיר את הפורץ לעזוב את המקום, אחרת יירה בו, אך לטענתו, הפורץ ההמשיך להתקרב לעברו תוך שהוא מאיים על חייו בכלים שהחזיק בידיו, מה שגרם לו לפתוח באש. מותו של הפורץ נקבע עם הגעת המשטרה למקום.

המשטרה מסרה כי היא חוקרת את האירוע כ"רצח מוצדק" והבעלים שוחרר לאחר שתושאל על ידי חוקרי המשטרה. בעל החנות סיפר כי חסם את החור שפער הפורץ בקיר, ובקרוב גם יתקין מצלמות אבטחה.

ארה''ב פורץ הגנה עצמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד