י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הרוגים ופצועים

אחרי חודשים של שקט: טיל פגע בבניין באומן

העיר אומן שנמצאת במרכז מחוז צ'רקסי הותקפה הלילה באמצעות טילי שיוט, בנין מגורים עלה באש כולל מחסן. על פי דיווחים בתקשורת המקומית לפחות חמישה אנשים נפצעו. פיצוצים דווחו גם בדרום מיקולאייב, כמו גם בקייב ובאזור שמסביב

אחרי חודשים של שקט: טיל פגע בבניין באומן
תקיפה באומן צילום: צילום מסך

כוחות רוסים תקפו את העיר אומן במרכז מחוז צ'רקסי שבאוקראינה באמצעות טילי שיוט בשעות הבוקר (שישי) המוקדמות, כך הודיע מושל האזור איחור טבורץ בטלגרם. שני אתרים בעיר נפגעו, בנין רב קומות ומחסן.

בתיעודים מהמקום נראה נזק משמעותי לבניין רב הקומות עם כמה קומות עליונות שנהרסו כליל. לפי טבורץ, חמישה אזרחים נפצעו, מימדי האסון עדיין נבדקים. התקשורת האוקראינית ציינה כי "העיר אומן במרכז אוקראינה, הידועה בשל העלייה לרגל המסורתית היהודית בראש השנה היהודי, נפגעה בטילי שיוט בשעות המוקדמות של ה-28 באפריל".

בנוסף אזעקות נשמעו ברחבי אוקראינה, פיצוצים דווחו בערים רבות. פיצוצים נשמעו בדניפרו, קרמנצ'וק ופולטבה במרכז אוקראינה בשעות הבוקר המוקדמות, פיצוצים דווחו גם בדרום מיקולאייב, כמו גם בקייב ובאזור שמסביב, נערה צעירה וילד בן שלוש נהרגו בדניפרו, כך לפי ראש עיריית דניפרו בוריס פילטוב. פילטוב דיווח בטלגרם כי שני ההרוגים נהרגו "מפגיעת טילים רוסיים ברמת דיוק גבוהה במחוז דנייפרופטרובסק".



מלחמת אוקראינה רוסיה הרוגים ופצועים אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד