כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשורה למטיילים

ישראל ויפן חתמו על הסכם "אשרות חופשה-עבודה"

שגריר ישראל ביפן, חתם עם שר המדינה לענייני חוץ של יפן, על הסכם על הסכם "אשרות חופשה-עבודה", ועם סגן שר הפנים והתקשורת, הירושי יושידה, על הסכם שיתוף פעולה בתחום התקשורת ושירותי הדואר. יאפשר למטיילים ישראלים לעבוד ולטייל במדינה במשך שנה

ישראל ויפן חתמו על הסכם "אשרות חופשה-עבודה"
טקס החתימה צילום: פאולו פוקוצ'י

שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן, חתם הבוקר (שישי) עם שר המדינה לענייני חוץ של יפן, קנג'י ימאדה על הסכם על הסכם "אשרות חופשה-עבודה", ועם סגן שר הפנים והתקשורת, הירושי יושידה, על הסכם שיתוף פעולה בתחום התקשורת ושירותי הדואר.

במסגרת ההסכם לאשרות חופשה-עבודה, צעירים מישראל ומיפן בגילאי 18 עד 30 יוכלו לקבל אשרת שהייה לתקופה של עד 12 חודשים, אשר תאפשר להם לשלב עבודה, לימודי שפה או תוכניות הכשרה במדינה המארחת במהלך חופשתם. עוד במסגרת ההסכם יוכלו אנשי היי טק צעירים מישראל לעבוד ביפן, אשר מתעניינת מאד בישראל וביכולותיה כאומת הסטארט-אפ. על המגישים לעמוד בתנאי סף בסיסיים דוגמת היותם ללא עבר פלילי, בעלי ביטוח רפואי ואמצעי מחייה ראשוניים מספקים.

"הסכם החופשה עבודה" מגיע בהמשך לחנוכת הקו הישיר ישראל-יפן של אל-על בחודש מרץ האחרון, אשר נפתח בסיוע משרד החוץ ושגרירות ישראל בטוקיו. ההסכם ופתיחת הקו צפויים לסייע בהגדלת כמות התיירים הישראלים ביפן והגעת תיירים ואנשי עסקים מיפן לישראל.

שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן, ציין כי "ההסכמים שנחתמו היום מהווים נדבך חשוב בקשרים המתהדקים בין ישראל ויפן בשנים האחרונות. החתימה עליהם במהלך אירוע יום העצמאות מעידה על ההערכה הרבה שממשלת יפן מייחסת לישראל. על אף המרחק הגיאוגרפי בינינו, כעת, עם הטיסות הישירות והרחבת אפשרויות הביקורים, ישראלים ויפנים מעולם לא היו קרובים יותר אחד לשני. אני משוכנע שהיחסים בינינו ימשיכו להעמיק ויחד נמשיך ליצור עוד שיתופי פעולה שיטיבו עם אזרחי ישראל ויפן".

יפן שגרירות ישראל הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד