כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
גיבור היום

נהגת האוטובוס איבדה הכרה: בן 13 זינק והציל את המצב

תלמיד בית ספר בארה"ב הציל חיים של חבריו לכיתה ושל עצמו, לאחר שזינק ממושבו כדי ללחוץ על הבלמים של האוטובוס לאחר שהנהגת איבדה הכרה. על פי הדיווחים, הנער צפוי לקבל פרס ממשטרת וורן

נהגת האוטובוס איבדה הכרה: בן 13 זינק והציל את המצב
גיבור היום הילד דילון ריבס צילום: פייסבוק

תלמיד בית ספר השתלט על אוטובוס על ידי לחיצה על הבלמים לאחר שהנהגת איבדה הכרה מאחורי ההגה. הנהגת נראתה רגע לפני איבוד ההכרה משתמשת בכובע כדי לנופף לקצת אוויר לפניה כשהיא התחילה לחוש ברע.

הנהגת עוד הספיקה לדווח בקשר פנימי לחברת האוטובוסים שהיא צריכה לעצור לפני שתאבד את הכרתה בזמן נהיגה בוורן, מישיגן, ארה"ב. לאחר שהבחין שהאישה חווה מצב חירום רפואי, דילון ריבס בן ה-13 קפץ והשתלט על האוטובוס, והציל את עצמו, את חבריו לכיתה ואת הנהגת. ברגע שהיא איבדה הכרה, האוטובוס גלש, אז דילון לחץ על הבלם וניסה לנווט את האוטובוס לעצירה מוחלטת.

בין הצרחות של תלמידים אחרים, דילון צעק לעברם להתקשר לשירותי החירום. גורמים רשמיים אמרו כי איש לא נפגע במהלך התקרית שהתרחשה ביום רביעי האחרון, ונהגת האוטובוס, ששמה לא פורסם, פונתה לבית חולים שם היא עדיין מאושפזת.

תלמיד בית הספר ההירואי, לומד בכיתה ז' בחטיבת הביניים קרטר, כך אמר המפקח של מחוז בית הספר וורן רוברט ליברנוס והוסיף כי: "הוא קם, הוא הבין את המצב וראה שהנהגת התעלפה. זה היה מעשה יוצא דופן של אומץ".

"הוא קפץ ממושבו, זרק את התיק שלו מעליו, רץ קדימה ואחז בהגה והביא את האוטובוס לעצירה". הוא הוסיף: "משטרת וורן ומכבי האש הגיבו מהר מאוד, טיפלו בנהג, והתלמידים הועלו בבטחה לאוטובוס אחר כדי לעשות את דרכם הביתה. מעשיו של התלמיד שעזר לעצור את האוטובוס עשו היום את ההבדל, ולא יכולתי להיות גאה יותר במאמציו".

חבר מועצת העיר וורן, ג'ונתן לאפרטי, שיבח את דילון בפוסט בפייסבוק, והודה לו על "מעשיו ההרואיים". הוא אמר: "העיר וורן גאה מאוד בגיבור כיתה ז' שלנו דילון ריבס, הצעיר הזה נכנס לפעולה כאשר נהגת האוטובוס שלו בבית הספר חוותה מקרה חירום רפואי, הביא את האוטובוס לעצירה ונמנע ממה שיכול היה להיות טראגי מאוד, אנחנו מאוד גאים בך על מעשיך ההרואיים".

הוריו של דילון שיבחו אותו על שפעל במהירות. אמו אירטה מארי כתבה בפייסבוק: "בדרך הביתה מבית הספר היום נהגת האוטובוס של דילון התעלפה על ההגה ודילון נכנס לפעולה ועצר את האוטובוס והציל את כל הילדים, מכונית ובית שהאוטובוס יכול היה לפגוע בדרכו, הוא הגיבור המקומי, המנהל שלו הגיע למקום וכן משטרת וורן ומכבי האש, כולם כל כך גאים בו".

כדי לתת כבוד למעשיו של דילון, השכנים קישטו את החצר הקדמית של ביתו בשלט ענק שעליו כתוב "גיבור". על פי הדיווחים, הנער צפוי לקבל פרס ממשטרת וורן.

פייסבוק ארה''ב מישיגן אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד