כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקיפה שלישית

נהג באיראן דרס שני אנשי דת ודקר אחד מהם

כלי תקשורת המקורבים למשמרות המהפכה באיראן טוענים כי שני אנשי דת נדרסו על ידי נהג בעיר הדתית האיראנית קום לאחר תקיפה דומה ביום רביעי האחרון. על פי הדיווחים הנהג יצא מהרכב ודקר אחד מהם  

נהג באיראן דרס שני אנשי דת ודקר אחד מהם
רגע הדריסה צילום: צילום מסך

כלי תקשורת המקורבים למשמרות המהפכה באיראן דיווחו כי שני אנשי דת נדרסו על ידי נהג בעיר קום הדתית לאחר תקיפה דומה ביום רביעי האחרון. על פי הדיווחים באיראן, רכב דרס את שני אנשי הדת ופצע אותם ביום שבת בבוקר, הנהג גם יצא מרכבו ודקר אחד מהם, כך דיווח Sabereen News, ערוץ טלגרם בשפה הערבית והפרסית המקורב לכוח קודס של משמרות המהפכה.

לפי הדיווח, לאחר מכן תקף הדורס את השוטרים וניסה לקחת את נשקם אך נעצר על ידי השוטרים.

זוהי ההתקפה השלישית על אנשי דת במהלך הימים האחרונים באיראן לאחר שאיש דת מקורב לחמינאי חוסל ביום חמישי האחרון בסניף בנק בטהרן. משטרת טהראן הודיעה ביום חמישי האחרון כי מתנהל מצוד למציאת גבר החשוד בניסיון רצח נוסף של איש דת בבירה. כך דיווח ערוץ הטלוויזיה 'איראן אינטנשיונל'.

מפגינים באיראן החלו בשבועות האחרונים לתקוף אנשי דת בהפגנות האחרונות של איראן. מאז מהפכת 1979, אנשי הדת צברו כוח הולך וגובר, אך חוסר שביעות הרצון מצד האזרחים עלתה בשנים האחרונות, במיוחד על רקע גלי מחאות על סוגיות כלכליות, פוליטיות וזכויות האזרח.

 

איראן טהרן דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד