כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ילד בן 8 בין ההרוגים

השכנים ביקשו מאדם להפסיק לירות והוא פתח עליהם באש

שכנים ביקשו מאדם בטקסס להפסיק לירות ברובה בחוץ כי זה מפריע לילדים לישון. בתגובה הוא פתח עליהם באש והרג 5 אנשים. החשוד שהיה שיכור הגיב לשכנים: "אני אעשה מה שאני רוצה בחצר הקדמית שלי"

השכנים ביקשו מאדם להפסיק לירות והוא פתח עליהם באש
שריף בטקסס צילום: Pixabay

חמישה בני אדם נורו למוות, כולל ילד בן 8, בקליבלנד שבטקסס ארה"ב, הירי הגיע כנקמה על בקשה להפסיק להרעיש, האירוע הנורא התרחש ביום שישי בלילה בטקסס כך לפי משרד השריף של מחוז סן ג'סינטו.

על פי דיווחים בטקסס, החמוש ירה ברובה בחצרו, השכנים ביקשו ממנו להפסיק, כי "תינוק ניסה לישון ולא הצליח בגלל רעש הירי", כך אמר השריף של מחוז סן ג'קינטו, גרג קאפרס. לאחר מכן החשוד פתח באש על השכנים.

הרשויות מצאו את הקורבנות ביום שישי בלילה מתים לאחר שקיבלו דיווח על רעש בסביבות השעה 23:30 שעון מקומי, "הקורבנות הגיעו לגדר של השכן ואמרו, 'היי, אכפת לך לא לירות בחצר. יש לנו תינוק שמנסה לישון' ואז הוא ירה בהם, אמר קאפרס.

החשוד שהיה שיכור, הגיב: "אני אעשה מה שאני רוצה בחצר הקדמית שלי". ואז מספר אנשים נורו סביב בית המגורים, אמר קאפרס. "שתי קורבנות בחדר שינה השתמשו בגופותיהן כדי להגן על שני ילדים ששרדו", הוא הוסיף. 10 אנשים בתוך הבית בזמן הירי, כך לדברי השריף.

החשוד בירי הוא פרנסיסקו אורופזה בן ה-38 שנמלט ונערך אחריו מצוד. גילם של הקורבנות נע בין 8 ל-40 כולם מהונדורס. ארבעה אנשים נהרגו במקום, הילד בן ה-8 מת מאוחר יותר בבית החולים. שלושה נוספים נמצאו מכוסים בדם בתוך הבית, אך איש מהם לא נפגע מירי.

 

 

 

 

ירי טקסס טקסס תינוק הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד