כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מגדיל את הפער

סקרים: האם נתניהו המתאים ביותר לראשות הממשלה

נתניהו צולל גם בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, זאת במקביל לצלילה בסקרי המנדטים. יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מזנק

סקרים: האם נתניהו המתאים ביותר לראשות הממשלה
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

במקביל לצלילת מפלגתו בסקרים, ראש הממשלה נתניהו צולל גם בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. כמו בסקרי המנדטים גם בשאלת ההתאמה, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מזנק.

על פי סקר חדשות 14, 48% מהציבור סבורים כי יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה, בעוד ראש הממשלה נתניהו צולל וזוכה רק ל 42% התאמה. 10 אחוז נוספים טענו כי אף אחד משניהם לא מתאים לתפקיד.

כאשר אותה שאלה נבדקה כשנתניהו ולפיד הם המועמדים, אזי נתניהו עולה ל-44 אחוזי התאמה, בעוד ראש האופוזיציה לפיד נמצא הרבה אחריו, עם 32% אחוזי התאמה. 24% נוספים בחרו לציין כי אף אחד מהם לא מתאים לתפקיד ההנהגה.

כאשר השאלה נשאלת כאשר המועמדים הם, גנץ, לפיד ונתניהו, האחרון מוביל עם 42%, א בפער לא גדול אחריו נמצא יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ שעומד על 38% התאמה לראשות הממשלה. הרחק מאחרי שניהם נמצא ראש האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר מפלגת יש עתיד שמקבל בסקר 14% אחוזי התאמה בלבד.

סקר כאן חדשות - גנץ מגדיל את הפער מנתניהו

על פי סקר כאן חדשות, בהשוואה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש האופוזיציה יאיר לפיד - האחרון ממשיך להיחלש, כאשר נתניהו שוב מוביל בפער די משמעותי, לאחר שוויון בסקר הקודם. בקרב כלל המדגם, בנימין נתניהו זכה ל-36% , יאיר לפיד ל-29%, 35% ענו אף אחד מהם.

בהשוואה בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ - שר הביטחון לשעבר מתחזק משמעותית והוא מגדיל את הפער מנתניהו. בנימין נתניהו זכה בסקר ל-33%, בני גנץ ל-43%, 24% ענו אף אחד מהם.

סקר חדשות 13 - נתניהו מוביל בפער זעום על בנט

על פי סקר חדשות 13, נתניהו מפסיד בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה לבני גנץ שזוכה לתמיכת 48 אחוזים מהנשאלים, לעומת 34 אחוזים שמעדיפים את נתניהו.

בקרב מצביעי הליכוד, עם זאת, 94 אחוזים מעדיפים את נתניהו. בניגוד לגנץ, ראש האופוזיציה יאיר לפיד לא זוכה לתמיכה רבה יותר מנתניהו כאשר הוא מוצב מולו. 39 אחוזים מהנשאלים היו מעדיפים את לפיד כראש ממשלה לעומת 44 אחוזים שמעדיפים את נתניהו.

כשבנט מוצב מול נתניהו הוא זוכה לתמיכת 40 אחוזים מהנשאלים, מול 43 אחוזים שמעדיפים את נתניהו.

 

בני גנץ בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד