כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המינוי שבוטל ומסע ההשמצות

השרה מאשימה את חבריה: "יש סוכני כאוס בממשלת ישראל"

השרה מאי גולן מהליכוד האשימה בריאיון את חבריה לשולחן הממשלה בהדלפות נגדה, על רקע סערה שנקשרה בשמה לאחרונה, לאחר שפורסם כי נתניהו הציע לה לכהן כקונסולית בניו יורק. עוד אמרה: "אם הרפורמה לא עוברת – אל תצביעו ליכוד"

השרה מאשימה את חבריה: "יש סוכני כאוס בממשלת ישראל"
ישיבת ממשלה בשדרות צילום: באדיבות המצלם

השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן האשימה בריאיון לעמית סגל ב'חדשות 12' את חבריה השרים בהדלפות נגדה, ובתדרוך בשם ראש הממשלה כי היא לא עתידה לכהן בתפקיד הקונסולית. "ישנם סוכני כאוס בממשלת ישראל, אין ספק. סוכנים שהסטייה שלהם זה להדליף חצאי אמיתות, רבעי שקרים דמיונות מופרכים. המטרה שלהם היא ליצור קודם כל כאוס בקרבת ראש הממשלה; ההדלפה הראשונה הגיעה משר", טענה גולן.

עוד סיפרה: "אפילו לא הספקתי לשקול או להחליט. בזמן שאני בארצות הברית, שמעתי על כל הבלגן שקורה פה. קיבלתי טלפון מראש הממשלה שאמר לי – 'מאי אני צריך לפגוש אותך'. בפגישה הוא סיפר לי שיש בעיה קשה עם הדה-לגיטימציה שעושים לפיד ובנט בעולם, עם ההסברה הרעה כנגד מדינת ישראל. בשל כישורי השפה, האנגלית וההסברה שלי הוא חושב שאני נחוצה שם מאוד".

על האפשרות שההצעה הייתה ניסיון לפתור משבר פוליטי השיבה גולן: "מה שלא יודעים עליי, כל הגזענים האולטימטיביים, המתנשאים למיניהם והפרשנים באולפנים - זה שאני מסבירנית יותר טובה משהם אי-פעם חלמו. זה מה שראש הממשלה באמת יודע, בהשוואה לאחרים". עוד הוסיפה: "אם הייתי מקבלת את התפקיד הזה - הייתי הקונסולית הטובה ביותר".

גולן התייחסה להעברת הרפורמה המשפטית, ואישרה את אמירתה כי "אם הרפורמה לא עוברת – אל תצביעו לליכוד". עוד אמרה: "אני חושבת שמה שקורה פה היום עם בית המשפט העליון זה דיקטטורה לשמה".

עוד סערה שנקשרה בשמה לאחרונה הייתה האפשרות שתגיע לטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל: "מזכירות הממשלה עודכנה חודש מראש על נסיעתי, הם ידעו שאני לא אהיה פה".

מאי גולן קונסול ישראל הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד