כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לגלג עליו ברשתות

עיתונאי יהודי תובע ברמן שסירב לשרת אותו בגלל דעות ציוניות

עיתונאי יהודי שמרן אומר שהוא הוטרד והושפל על ידי ברמן בבר בברוקלין. בתביעה שהגיש הוא טען כי הברמן סירב לשרת אותו והוציא אותו בגלל דעותיו הציוניות, וגם איים עליו ופרסם נאצות עליו ברשתות החברתיות

עיתונאי יהודי תובע ברמן שסירב לשרת אותו בגלל דעות ציוניות
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

אלעד אליהו בן 29 "יהודי-אמריקאי גאה", ציוני שמרן ועיתונאי עצמאי היה בבר בברוקלין ב-9 באפריל, הברמן שאל אותו אם הוא "באמת אלעד, וביטא את שמו בכוונה לא נכון", כך נכתב בתביעה שהוגשה לבית המשפט בברוקלין. לאחר מכן אמר הברמן לאליהו לעזוב את הבר "או שהוא מתכוון להביך אותו", כך נטען בתביעה שהוגשה ביום שישי האחרון.

הברמן העונה לשם, דן, בן 31 מסטטן איילנד, כינה את אליהו "פשיסט ציוני" וטען כי אליהו מפרסם פייק ומתנכל לאנשים בידיעות שהוא מפרסם, אליהו שהגיע למקום עם צעירה למטרת שידוך, אמר לצעירה לעזוב "למען בטחונה". כשאליהו התחיל לצאת מהבר, דן תיעד את עצמו בוידאו מתגרה ומטריד את אליהו בהמשך הרחוב. דן גם אמר לאליהו שלעולם לא יחזור לשכונה, כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

"הייתי מאוד נבוך", ​​אמר אליהו לעיתון על התקרית האנטשמית. בעוד אליהו סיים את הפגישה עם הצעירה במקום אחר באותו ערב, הוא מאמין שהתקרית עלתה לו בסיכוי להתחתן עם האישה. אליהו אמר שהיא מבולבלת ומהוססת לגביו. "היא בדילמה עכשיו", אמר אליהו.

בהמשך שלח אליהו הודעה להנהלת הבר באינסטגרם ותיאר את ההתעללות  של דן כלפיו והתגובה של הבר היתה, "נשמע שחוסר שביעות הרצון שלך הוא מהברמן ולא מהבר", כך לפי התביעה בבית המשפט.

סנפורד רובנשטיין, אחד מעורכי הדין המייצגים את אליהו, אמר לעיתון, "כמעסיק, הם בהחלט אחראים לפעולת העובד שלהם".

"הם סרבו לתת שירות על ידי ברמן כי אני יהודי", אמר אליהו. "אני מאמין שאם לא הייתי יהודי אז הוא לא היה אומר או עושה את הדברים האלה".

 

אנטישמיות בארה"ב ברוקלין סטטן איילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד