כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מסיבת סמים ואלכוהול

פשע: כך בילתה הנהגת שעות לפני התאונה הקטלנית

לפני התאונה הקטלנית שבה הרגה את הפעוט מעיין דומנוביץ', בילתה הנהגת יאנה בלום בת ה-24 במסיבת טבע תוך שהיא שותה אלכוהול פי שלוש מהמותר וצורכת סמים. לאחר מכן, עלתה על רכבה לעבר ביתה וגרמה לאסון הנורא

פשע: כך בילתה הנהגת שעות לפני התאונה הקטלנית
זירת התאונה בנגב צילום: דוברות איחוד הצלה

יאנה בלום בת ה-24, הנהגת שגרמה לתאונה בכביש 40 והובילה לאסון של משפחת דומנוביץ', שבו נהרג התינוק מעיין בן העשרה וחצי חודשים, בילתה לילה שלם במסיבת טבע בדרום. כך פורסם לראשונה ב'כאן 11'.

מעצרה של בלום הוארך במוצ"ש שלא בנוכחותה עד להיום (שני), מכיוון שנפצעה בעצמה בתאונה החזיתית ומאושפזת בבית החולים.

אחרי 12 שעות רוויות אלכוהול וסמים במסיבה היא עלתה לרכבה בדרכה הביתה לראשון לציון ואז, אחרי זמן קצר, סטתה מהנתיב והתנגשה בעוצמה ברכבם של בני משפחת דומנוביץ'. בדגימה שנלקחה ממנה לאחר התאונה נמצא בדמה ריכוז אלכוהול גבוה פי שלושה מהמותר ועכבות של סם מסוג מריחואנה.

מעיין ז"ל.

בתאונה הקטלנית, שבה נהרג הבן הצעיר של המשפחה, נפצעו חמישה אחרים – האם, האב ושלושת ילדיהם. אורי, הבן הבכור בן ה-7, עדיין מאושפז עם פגיעת ראש כשהוא מורדם ומונשם ולא יצא מכלל סכנה. שני אחיו, נטע בן ה-6 ושחר בן ה-4, שוחררו מבית החולים. אב המשפחה אליה עדיין מאושפז במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית והוא מורדם ומונשם. אם המשפחה איילה מאושפזת במצב בינוני עם פציעות שונות.

יאנה בלום תאונה קטלנית כביש 40 סמים אלכוהול מעיין דומנוביץ משפחת דומנוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד