כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כבוד לעיר הקודש והמקדש

הראשון לציון הגר"א בקשי דורון זצ"ל יונצח בירושלים

רחוב בירושלים ישא את שמו של הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל שהסתלק לבית עולמו לפני שלוש שנים. ההחלטה התקבלה פה אחד בוועדת השמות בעיריית ירושלים. בני המשפחה הודו לראש העיר על ההנצחה

הראשון לציון הגר"א בקשי דורון זצ"ל יונצח בירושלים
הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל צילום: שוקי לרר

עיריית ירושלים אישרה בשבוע האחרון בוועדת השמות להנציח את זכרו של הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל ולקרוא רחוב על שמו בעיר בירושלים.

ההחלטה התקבלה פה אחד בוועדת השמות והוועדה המייעצת. לבקשת ראש העיר ירושלים משה ליאון, תלמידי הרב ומוקירי זכרו, בוועדה עלה זכרו, עשייתו ופועלו של הראשון לציון זצ"ל בארץ ובתפוצות ובעיקר בעיר הקודש ירושלים במשך תפקידיו הרבים ובתפקידו הרם כראשון לציון וכרב הראשי.

חבר מועצת העיר אריאל גולן שהינו חבר הוועדה לבחירת שמות ומתלמידי הרב בירך בוועדה את משה ליאון ראש העיר, ויו"ר וועדת השמות על ההחלטה המבורכת ועמד על גדלותו של הרב ועל היכרותו האישית כתלמידו של הראשון לציון שנים רבות ועל כן שכבוד לעיר ירושלים שהרב זצ"ל יונצח לזכרון עולם בעיר הקודש והמקדש.

כמו כן בנו חביבו של הראשון לציון זצ"ל הרב משה בקשי דורון בירך על ההחלטה והודה על היוזמה בשם משפחת הרב, תלמידיו הרבים ומוקירי זכרו בארץ ובעולם. 

הרב אליהו בקשי דורון ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד