י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
צעקות בסיעת הליכוד

הח"כית תקפה: הרפורמה מתה, לא אצביע בעד חוק הגיוס

סערה בסיעת הליכוד שהתכנסה היום אחרי פגרה ארוכה: חברת הכנסת טלי גוטליב צעקה: "נכשלנו בנוגע לרפורמה. לא תהיה רפורמה", והוסיפה: "הרפורמה מתה. לא אצביע בעד חוק הגיוס". גוטליב תקפה לאחר מכן בקבוצת הוואצאפ של הליכוד את המדלפים: "תתביישו לכם"

הח"כית תקפה: הרפורמה מתה, לא אצביע בעד חוק הגיוס
ישיבת סיעת הליכוד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ישיבת סיעת הליכוד נפתחה היום (שני) אחרי פגרת ארוכה, בחילופי צעקות בין חברי הסיעה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה: "כל הכבוד על ההפגנה שהייתה - הציבור שלנו לא מהונדס".

בהמשך הישיבה איימה חברת הכנסת טלי גוטליב שתצביע נגד חוק הגיוס וטענה: "הרפורמה המשפטית מתה - אין יותר רפורמה". שרת התחבורה מירי רגב השיבה: "את משקרת". לכך השיבה גוטליב: "אם את רוצה לשקר את הציבור זו בעיה שלך. הרפורמה מתה. לא אצביע בעד חוק הגיוס".

בהמשך הגיבה ח"כ גוטליב בקבוצת הוואצאפ של סיעת הליכוד להדלפת אמירותיה, וכתבה: "הרשו לי להיחרד מהמדליפים בתוכנו... תתביישו לכם".

אתמול הכריזה גוטליב בצורה חריגה כי בכוונתה להגיש מועמדות לוועדה למינוי שופטים. את החלטתה זו הסבירה: "למה? כי אני ושר המשפטים לוין ושר נוסף שייבחר נהווה בלוק חוסם כנגד מינוי הש. יצחק עמית לנשיא בית המשפט העליון. לא צריך רפורמה בשביל זה , רק חוסן ועמידות מפני רפש שימשיכו להשליך לעברי על תעוזתי לשמור על הוראות החוק הקיים כלשונו".

טלי גוטליב הליכוד הרפורמה המשפטית חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד