כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תיזהרי מבורא עולם"

"מנוולת": עימות חריג בין השרה מאי גולן לח"כית מירב בן ארי

לאחר שאושר במליאה מינויה של מאי גולן לשרה לשווין חברתי, גינתה חברת הכנסת בן ארי את העובדה שגולן לא שירתה בצבא, האחרונה בתגובה תקפה במילים קשות את הח"כית מיש עתיד. השרה הטרייה הורחקה מהמליאה, אך המאבטחים לא הצליחו להוציאה

"מנוולת": עימות חריג בין השרה מאי גולן לח"כית מירב בן ארי
מליאת הכנסת צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שמליאת הכנסת אישרה אמש (שני) את הקמת המשרד לקידום מעמד האישה ומינויה של חברת הכנסת מאי גולן לשרה בו, התרחש עימות חריג בינה לבין חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד), שהזכירה מעל דוכן המליאה כי השרה החדשה לא שירתה בצה"ל.

בן ארי התייחסה כאמור לכך שגולן לא שירתה בצה"ל וגינתה זאת. בעקבות דבריה, מאי גולן קמה ממקום מושבה - והחלה לצעוק על בן ארי. בין היתר אמרה השרה גולן לבן ארי: "שקרנית וצבועה, מנוולת". בזמן שהשתיים התעמתו מילולית, מאבטחים ניסו להוציא את גולן מהמליאה, אך לא הצליחו לעשות זאת במשך דקות ארוכות.

"אני לא מבינה למה היא פונה אלי", אמרה ח"כ בן ארי על הדוכן. "על זה שקראת לי עלובה את תחטפי עוד תלונה לוועדת האתיקה, על זה שאת בושה וחרפה. תעזבי בבקשה, זה נורא מפריע. את לא תפני אליי ואני לא אענה לך בשפה שלך".

מאי גולן צעקה לעברה: "מי את בכלל? מי את? את אישה קטנה. מי היא? מי יצביע עליה? מי את שתדברי עלי? אני מאחלת לך לאכול את כל מה שחוויתי. מנוולת. את אימא לילדה – תיזהרי מבורא עולם. אני אגיד מה שאני רוצה. את עלובה. יש אלוקים בשמיים". "אל תזכירי את הבת שלי", השיבה לה בן ארי.

בריאיון לעמית סגל בערוץ 12 בתחילת השבוע, השרה מאי גולן האשימה את חבריה השרים בהדלפות נגדה, ובתדרוך בשם ראש הממשלה כי היא לא עתידה לכהן בתפקיד הקונסולית.

"ישנם סוכני כאוס בממשלת ישראל, אין ספק. סוכנים שהסטייה שלהם זה להדליף חצאי אמיתות, רבעי שקרים דמיונות מופרכים. המטרה שלהם היא ליצור קודם כל כאוס בקרבת ראש הממשלה; ההדלפה הראשונה הגיעה משר", טענה גולן.

עוד סיפרה: "אפילו לא הספקתי לשקול או להחליט. בזמן שאני בארצות הברית, שמעתי על כל הבלגן שקורה פה. קיבלתי טלפון מראש הממשלה שאמר לי – 'מאי אני צריך לפגוש אותך'. בפגישה הוא סיפר לי שיש בעיה קשה עם הדה-לגיטימציה שעושים לפיד ובנט בעולם, עם ההסברה הרעה כנגד מדינת ישראל. בשל כישורי השפה, האנגלית וההסברה שלי הוא חושב שאני נחוצה שם מאוד".

על האפשרות שההצעה הייתה ניסיון לפתור משבר פוליטי השיבה גולן: "מה שלא יודעים עליי, כל הגזענים האולטימטיביים, המתנשאים למיניהם והפרשנים באולפנים - זה שאני מסבירנית יותר טובה משהם אי-פעם חלמו. זה מה שראש הממשלה באמת יודע, בהשוואה לאחרים". עוד הוסיפה: "אם הייתי מקבלת את התפקיד הזה - הייתי הקונסולית הטובה ביותר".

מירב בן ארי מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד