כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הרצח שמזעזע את המדינה

זו גרסת החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו

למרות גרסתו של החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו בטייבה, בית המשפט האריך את מעצרו בתשעה ימים. סנגורו של החשוד טען בדיון כי הוא ואחיו שמעו צעקות מהבית וכשבאו מצאו את הגופות | מאידך, נציגת המשטרה טענה בדיון שישנן ראיות שקושרות אותו לביצוע הרצח המתועב

זו גרסת החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו
אמיר ואדם מסארווה צילום: באדיבות המשפחה

בראאה מסארווה, בת 26 ושני בניה, אדם, תינוק בן חצי שנה, ואמיר, פעוט כבן שנתיים, נדקרו למוות בלילה שבין ראשון לשני בביתם בטייבה. מוחמד עלי מסארווה, אב המשפחה כבן 30, נעצר סמוך לבית בחשד לביצוע המעשה ומעצרו הוארך בתשעה ימים.

מסארווה טען בחקירתו כי גילה את הגופות של אשתו ובניהם כשהגיע לבית יחד עם אחיו לאחר ששמע צעקות מכיוון הבית. נציגת המשטרה טענה בדיון כי ישנן ראיות הקושרות אותו לרצח. היא הוסיפה כי "יש אינדיקציה שהיה אירוע בין בני הזוג לפני כשנתיים ואנחנו צריכים לבדוק את זה".

החשוד טען בחקירתו: "הייתי בגג הבניין, שמעתי רעשים, ירדתי למטה ואחי הגיע איתי לביתי וכך מצאתי את אשתי וילדיי. אחי הוא שהתקשר למד"א. אני לא עשיתי את זה". בנוסף, על אף דברי מכריו על הרקע נפשי של מסארווה, זה לא צפוי להיות חלק מההגנה, שכן הרקע נפשי המדובר הוא מלפני יותר מעשר שנים.

אמיר מסארווה בן השנתיים ואדם מסארווה בן החצי שנה.

עורך הדין גיא עין צבי, שמייצג את מסראווה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר לכאן רשת ב כי החשוד טוען שהגיע לזירה עם אחיו לאחר ששמעו צעקות מכיוון הבית. עוד מסר כי העלו בדיון "תהיות שמקשות לקבל את טענת המשטרה". לדבריו, החשוד "לא החליף בגדים מרגע המעצר ואין על בגדיו סימני דם. אין על גופו סימני מאבק שמתאימים לרצח, אין נגדו תלונות על אלימות והמשפחה לא מוכרת לרווחה".

אחיה של בראאה סיפר ל'כאן חדשות' כי "היא הייתה בחורה טובה ונגמר הסיפור שלה. כואב לי, כואב לכולם, הלוואי אני הייתי מת במקומה. בחיים לא שמענו שהיא לא מבסוטה ממנו. היה יחס טוב היינו משפחה אחת". על הסולחה הוסיף: "הם השתתפו בצערנו ואנחנו גם. זה אסון לכולם".

הכניסה לבית המשפחה. צילום: דוברות המשטרה.

כ'וואד ג'אבר, קרוב משפחתה של בראאה סיפר בראיון לרשת ב' על התחושות מאז הרצח: "המשפחה בהלם, לא היו סימנים, מה קרה לו בראש? אי אפשר לדעת. אנחנו לא ידענו על בעיות נפשיות, רק היום שמענו לראשונה, ואני לא יודע אם זה נכון או לא נכון", אמר ג'אבר.

בני הזוג והילדים גרים מתחת לבית הורי הבעל, בני המשפחה הם אלו שהזעיקו את מד"א והמשטרה. מדובר במשפחה נורמטיבית שלא מוכרת לרווחה, וללא היסטוריה של אלימות. לפני כעשור, הבעל היה באשפוז קצר בבית חולים לבריאות הנפש, אולם מאז לא היו אשפוזים ולא ידוע על טיפול נפשי אחר.

מעצר חשוד חשוד ברצח טייבה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד