כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי שההזמנה לא הגיעה

בלשכת רה"מ פועלים להוציא לפועל ביקור בבית הלבן

בשבועות האחרונים פועלים בלשכת ראה"מ להוציא לפועל ביקור מדיני רשמי, של נתניהו בבית הלבן. הפעילות כוללת בין היתר, הפעלת גורמים המקורבים לממשל 

בלשכת רה"מ פועלים להוציא לפועל ביקור בבית הלבן
ביידן ונתניהו צילום: באדיבות המצלם

בשבועות האחרונים פועלים בלשכת ראה"מ להוציא לפועל ביקור מדיני רשמי, של נתניהו בבית הלבן, זאת אחרי שהנשיא ביידן לא הזמין אותו. כך דווח ב'גל"צ'.

הפעילות כוללת בין היתר, הפעלת גורמים המקורבים לממשל כמו חברי קונגרס דמוקרטים ודמויות משפיעות במפלגה. המהלך מגיע מתוך הבנה שאי קיום הביקור פוגע במעמדה של ישראל באזור.

כזכור, דובר הבית הלבן לענייני ביטחון לאומי ג'ון קירבי אמר אמש (שני) בתדרוך לכתבים כי לדעתו ראש הממשלה בנימין נתניהו יבקר בשלב כזה או אחר בוושינגטון.

עם זאת, קירבי הבהיר: "אין משהו בינתיים בלוח הזמנים". קירבי אמר את הדברים בתגובה להתבטאותו של יו"ר בית הנבחרים האמריקני קווין מקארתי בראיון ל"ישראל היום" כי אם הנשיא ביידן לא יזמין את נתניהו לבית הלבן,ראש הממשלה יוזמן על ידו לקונגרס.

קירבי הוסיף כי הנשיא ביידן מאמין בערכים הדמוקרטיים המשותפים לישראל ולארה"ב ולכן הוא רוצה לראות שישראל מתקדמת עם הרפורמה המשפטית באופן שמשמר איזונים ובלמים ושזוכה להסכמה רחבה.

"זה נושא שהמנהיגים הישראלים צריכים לפתור ואנחנו מכבדים זאת, אבל אנחנו מקיימים איתם דיונים כנים על הנושא הזה", אמר קירבי.

הבית הלבן בנימין נתניהו ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד