כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הפתיעה בתגובה

אלמנת האסיר הביטחוני: "אני אומרת לכל העולם - אל תגיבו על מותו"

אלמנתו של האסיר הביטחוני חאדר עדנאן שמת הבוקר בכלא משביתת רעב מפתיעה: "אנחנו לא רוצים שתישפך אף טיפת דם בתגובה למותו, הוא השיג את כל מה שהוא רצה. אני אומרת לכל העולם - אל תגיבו על מותו"

 אלמנת האסיר הביטחוני: "אני אומרת לכל העולם - אל תגיבו על מותו"
אלמנתו של חאדר עדנאן צילום: צילום מסך

דברים די לא צפויים אומרת אלמנתו של האסיר הביטחוני חאדר עדנאן שמת הבוקר בכלא: "אנחנו לא רוצים שתישפך אף טיפת דם בתגובה למותו, לא רוצים שיגיבו ולא רוצים שישוגרו רקטות ולאחר מכן תותקף עזה. השייח' עדנאן השיג את כל מה שהוא רצה. אני אומרת לכל העולם- אל תגיבו על מותו".

כזכור ‏חדר עדנאן, מבכירי הג'יהאד האיסלאמי ביהודה ושומרון, מת הלילה בתאו בזמן ששבת רעב במחאה על מעצרו (ה-10 במספר) עד תום ההליכים. לאורך השביתה, שנמשכה יותר מ-80 יום, סירב לקבל את מרבית הטיפול הרפואי.

בכיר חמאס, איסמאעיל רדוואן, אמר לאחר מותו של האסיר: "פשע מותו של האסיר הפלסטיני ח'דר עדנאן לא יעבור ללא תגובה של הפלגים הפלסטינים".

ארגוני הטרור הגיבו על מותו, מתנועת הג'יהאד האסלאמי נמסר כי "עדנאן מת כקדוש בפשע של הכיבוש הציוני, שהוא נושא באחריות המלאה והישירה. ישראל שעצרה אותו, ביצעה נגדו פשעים נתעבים תוך שימוש בכליה המלוכלכים, על ידי סוכנויות הביטחון והטרור שלה, והתביעה הצבאית והפלילית. היא תשלם מחיר כבד על כך".

חבר המועצה המחוקקת הפלסטינית ומזכ"ל תנועת היוזמה הלאומית הפלסטינית, מוסטפא ברגותי, איים: "ממשלת הכיבוש הישראלית נושאץ באחריות לרצח הלוחם העמיץ עדנאן, והיא תשלם על כך מחיר. זאת, בשל הפשע הנוכחי ובשל פשעים נוספים שבהם עוצרת באופן מנהלי אסירים ומתעללת בהם בבתי הכלא".

פלסטינים אסיר שביתת רעב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד