כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האסון ביום העצמאות

שיפור במצבם של בן ה-7 ושל אב משפחת דומנוביץ'

בבית החולים סורוקה על שיפור במצב האב והבן שנפצעו בתאונת הדרכים שאירעה ביום העצמאות. "הצוות המטפל שמח על השיפור במצבם וממשיך להעניק להם טיפול מסור ומיטבי"

שיפור במצבם של בן ה-7 ושל אב משפחת דומנוביץ'
התאונה החזיתית בנגב צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בחסדי שמים חל שיפור במצבם של אורי בן ה-7 ושל אליה, אב משפחת דומנוביץ', שנפצעו בתאונת הדרכים בכביש 40 ביום העצמאות. אורי פונה לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה במצב קשה כשהוא סובל מפציעת ראש קשה.

הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהוא מורדם ומונשם. כעת הוא נושם בכוחות עצמו ומצבו מוגדר בינוני. אמו המאושפזת הגיעה לבקר אותו ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

ד"ר עמית פרנקל, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה עדכן על מצב האב והבן שנפצעו בתאונת הדרכים שארעה ביום העצמאות. "הצוות המטפל שמח על השיפור במצבם וממשיך להעניק להם טיפול מסור ומיטבי".

אליה, האב, פונה גם הוא במצב קשה כשהוא סובל משברים בפלג גוף תחתון ובצלעות ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מורדם ומונשם. כיום שב להכרה ונושם גם הוא בכוחות עצמו. בהמשך יצטרך לעבור ניתוחים נוספים. מבית החולים נמסר: "הצוות המטפל שמח על השיפור במצבם וממשיך להעניק להם טיפול מסור ומיטבי".

כזכור בעיצומן של חגיגות יום העצמאות אירעה תאונת דרכים קטלנית בדרום הארץ, בה נהרג התינוק בן השנה מעיין דומנוביץ'. אביו אליה, אמו אילה ואחיו בן ה־7 עדיין מאושפזים. כמו כן, הותר לפרסום כי הנהגת אשר סטתה מהנתיב וגרמה לתאונה הינה יאנה בלום, בת 24 מראשון לציון, וכי בדמה נמצאו כמויות אלכוהול פי 3 מהמותר ושרידי מריחואנה.

תאונת דרכים סורוקה פצועים קשה משפחת דומנוביץ מעיין דומנוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד