כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מעל 1000 מואזנים

העיתונאית חוששת: לוקחת בחשבון שמישהו מאזין לי

"הסוללה שלי מתרוקנת במהירות, אני לוקחת בחשבון שמישהו מאזין לי". כך טוענת אשת התקשורת אילה חסון בעקבות הדיון בכנסת בו נחשף כי המשטרה האזינה בשנים האחרונות למעל 1000 איש

העיתונאית חוששת: לוקחת בחשבון שמישהו מאזין לי
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרשת הרוגלה NSO: בדיון בוועדת החוקה ביום שני נחשף כי היו בשנים האחרונות מעל 1000 מואזנים על ידי המשטרה. העיתונאית איילה חסון טוענת כי היא חוששת שהיא אחת המאוזנים.

בראיון לד"ר גדי טאוב ברדיו 'גלי ישראל' סיפרה: "הסוללה שלי מתרוקנת במהירות, אני לוקחת בחשבון שמישהו מאזין לי. אני מאמינה שלציבור עוד יהיה מה להגיד בפרשה הזו. המשטרה אמרה שזה היה משהו שולי, מתברר שזה היה סיטונאי. איך אומרים? ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה. זה בדיוק ההפך מדמוקרטיה".

לדבריה: "השיח פה כל כך צבוע. התקשורת ברובה מתייחסת לפי הפוזיציה. מה ההבדל בין עיתונאים לפוליטיקאים. אתה שולח פגסוס לכל מיני אנשים שיש להם סביבת אנשים שאתה מת לקרוע אותם, ואז אתה מגלה כל מיני דברים, לא עושה בהם שימוש ישיר אלא עקיף".

לוחם השחיתות עו"ד פיני פישלר, הידוע כמבקר משטרת ישראל הגדול ביותר, אמר בראיון בנושא: "הכניסו לנו רוגלה שהם לא הבינו מה היכולות שלה, מדובר ברוגלה ששאבה מידע לאחור, שזה בניגוד גמור לחוק. החוקרים עצמם, כפי שעולה מהעדויות, שהם עצמם למדו תוך כדי תנועה את יכולות הרוגלה. אז נשאלת השאלה מה בעצם הצגתם לשופטים כשביקשתם את הצווים אם לא הכרתם את התכנה? תאר לך שאתה רוכש פרארי ולא מודע לכך שהוא יכול לקחת אותך במהירות 400 קמ"ש, האם לאחר מכן תתהה מדוע נסעת במהירות כזו? מדובר בשימוש באקדח שיורה לכל הכיוונים".

אילה חסון NSO האזנת סתר משטרה גלי ישראל תוכנת ריגול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד