כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מצוד אחר התוקף

אימה בבני ברק: פרץ לדירה וחנק את בעלת הבית

מאז שעות הבוקר מתנהלים חיפושים אחר חשוד שפרץ לדירה בבני ברק, וכשפגש את בעלת הבית, תקף אותה באלימות קשה | האישה דיווחה כי החשוד חנק אותה וייתכן כי אף שלף מכיסו חפץ חד | מתנדבי השומרים והמשטרה בניסיון לאתר את התוקף

אימה בבני ברק: פרץ לדירה וחנק את בעלת הבית
כוחות משטרה ומתנדבי השומרים בזירה צילום: באדיבות המצלם

אירוע חריג בבני ברק: אלמוני פרץ הבוקר (רביעי) לדירת מגורים ברחוב הרב הירש בעיר, ככל הנראה בניסיון לגנוב רכוש. החשוד הופתע כשפגש בתוך הדירה את בעלת הבית ותקף אותה באלימות קשה. בין היתר, החשוד חנק את האישה בעוצמה והכה אותה.

האישה בשנות ה-30 לחייה שנפגעה קלות, טופלה בביתה ע"י כוחות ההצלה שהוזעקו למקום אך לא נזקקה לפינוי לבית החולים. נבדק האם החשוד שלף חפץ חד מכיסו במהלך התקיפה. זמן קצר לאחר מכן נמלט הפורץ מהדירה.

מתנדבי ארגון השומרים שקיבלו את הדיווח על המקרה החריג, פועלים מאז שעות הבוקר בניסיון לאתר את החשוד בתקיפה. חוקרי זיהוי פלילי אספו ממצאים מהזירה.

בארגון השומרים, שמתנדביו ממשיכים בשעות אלו בניסיון לאתר את החשוד, מסרו כי "מדובר בצעיר שנכנס לבית באזור רחוב הרב הירש, ככה"נ במטרה לגנוב. לפתע נתקל בבעלת הבית ותקף אותה באכזריות ונמלט מהמקום".

"מתנדבים רבים סורקים ברחובות הסמוכים ופועלים באמצעים טכנולוגיים בניסיון להתחקות במהירות אחר עקבותיו של התוקף האכזרי", הוסיפו בארגון.

 

 

פריצה אלימות השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד