כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ארגוני הטרור מגיבים

חמאס לאחר החסול: "נחושים לנקום את דם ההרוגים"

הזרוע הצבאית של חמאס מבכה את חיסול המחבלים בשכם ופורסת עליהם את חסותה. בהודעה מטעם הזרוע מכונים ההרוגים "השהידים הגיבורים שלנו, מבצעי הפעולה בבקעת הירדן". הבוקר חוסלו  הרוצחים של לאה, מאיה ורינה די הי"ד אשר נרצחו סמוך לישוב חמרה

חמאס לאחר החסול: "נחושים לנקום את דם ההרוגים"
תיעוד מפעילות הכוחות צילום: דובר צה"ל

הזרוע הצבאית של חמאס מבכה את רוצחי שלושת הקרבנות של משפחת די שנרצחו בפסח בבקעת הירדן. חמאס הודיע כי הוא "פורס עליהם את חסותו". בהודעה מטעם הזרוע מכונים ההרוגים "השהידים הגיבורים שלנו, מבצעי הפעולה בבקעת הירדן"

בכיר בארגון הטרור חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע הגיב על חיסול המחבלים הבוקר בשכם: "הריגתם לא תקהה את פעולות ההתנגדות או תעצור את גל ההסלמה". אל-קאנוע הבטיח כי "ההתנגדות נחושה לנקום את דם ההרוגים". 

גם בפתח מגנים את פעולת צה"ל בשכם. דובר הארגון מכנה את הפעולה "טבח נוסף שמבצעת ממשלת נתניהו-בן גביר בפלסטינים", וקורא לקהיליה הבינלאומית לבוא חשבון עם ישראל על כך.

גם הנשיאות הפלסטינית מגנה את חיסול שלושת הטרוריסטים הפלסטינים בשכם ומזהירה את ישראל מפני המשך ההסלמה, או "מעשי ההרג וההסתערויות על הערים הפלסטיניות", כלשון ההודעה, וכן קוראת לממשל האמריקני לפעול לשם עצירת הסלמה זו. גם ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה אמר דברים דומים, כך דווח ב'כאן חדשות'.

כזכור כוחות הביטחון הודיעו הבוקר כי שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעה בחודש שעבר, נהרגו בחילופי אש במהלך פעילות בשכם. מדובר בחסן קטנאני, ומעאד מסרי, פעילי חמאס. יחד איתם נהרג סייען, איבראהים חורה.

שכם לוסי די האחיות די חמאס פתח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד