כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
שלל אטרקציות ערכיות

'הפגנת המיליון' של חב"ד לכבוד רשב"י: ילדים יצעדו בכל רחבי הארץ

היערכות שיא בחב"ד לקראת תהלוכות ענק שייערכו ביום שלישי הבא, ל"ג בעומר. תהלוכות גדולות יתקיימו ברעננה, בחדרה, באשדוד, בכפר סבא, בתל אביב ובירושלים. בחב"ד אומרים: "תהלוכות ל"ג בעומר יאחדו סביבן את כל קצות הקשת ובוודאי יביאו לאיחוי בין כל חלקי העם"

'הפגנת המיליון' של חב"ד לכבוד רשב"י: ילדים יצעדו בכל רחבי הארץ
מדורה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

דריכות שיא בקרב למעלה מאלף שלוחי חב"ד בישראל, לקראת תהלוכות ל"ג בעומר שייערכו ביום שלישי הבא, ל"ג בעומר, לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. התהלוכות ייערכו השנה בסימן שנת 'הקהל'.

בתהלוכות הססגוניות, שהפכו מזה שנים לסימן ההיכר המרכזי של ל"ג בעומר בחוצות ערי ישראל, צפויים להשתתף מאות אלפי ילדים מכל גוני הקשת. יחד עם הוריהם, הם יצעדו ברחובות עם שלטים בידיהם ועליהם פסוקי תורה וערכים יהודיים, ובהם: שבת, כשרות, תפילין, חינוך, ועוד. בתהלוכות ובכינוסים שיתקיימו לאחר מכן, יהיו שלל אטרקציות ערכיות מרתקות.

לפני למעלה משלושים שנה יזם הרבי מליובאוויטש ' את תהלוכות ל"ג בעומר, וקרא לנצל את היום המיוחד – בו פסקו תלמידי רבי עקיבא מלמות על שלא נהגו כבוד זה בזה – להתאחד יחד באמצעות התהלוכות והכינוסים. תהלוכות מרכזיות יתקיימו בנתניה, רעננה, תל אביב, ראשון לציון, יהוד, כפר סבא, חדרה, בית שמש, אשדוד וגבעתיים ובעוד מאות ערים ויישובים. תהלוכות גדולות ומרכזיות נוספות יתקיימו בערים החרדיות ובהם בירושלים, בבני ברק, באלעד, בביתר עילית ובקריית ספר.

"ההתרגשות של התושבים מהתהלוכות לא תתואר", מספר הרב יוסף דהן, שליח חב"ד בעתניאל - מועצה אזורית הר חברון, "כל תהלוכה היא סיפור בפני עצמו. בפרט בחלק מהיישובים, בהם יש סיכון גבוה והם סגורים ומסוגרים בשגרה. התהלוכה ממש מחיה אותם".

"אצלנו", סיפר הרב שמואל לוינסון, שליח חב"ד בשכונת נוף העמק במגדל העמק, "ל"ג בעומר זה משהו ענק. כמעט כל הילדים בשכונה מגיעים. זו הזדמנות נדירה מאוד, לפגוש את כל ילדי השכונה. הרבי הורה לנו שלא יהיה ילד אחד שלא ישתתף".

בצעירי חב"ד עבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים לקראת התהלוכות הגדולות, המאורגנים, בהשקעה גדולה, בכל מקום ומקום, על ידי למעלה מאלף שלוחי חב"ד, והשיקו שלל הפקות תוכן עבור התהלוכות. "השנה, שנת 'הקהל', התהלוכות יתקיימו בעוצמה גדולה יותר מכל השנים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "התהלוכות הן הזדמנות להשתתף במפגן האחדות היהודי הגדול ביותר בארץ ישראל. בצל ההפגנות השונות, תהלוכות ל"ג בעומר יאחדו סביבן את כל קצות הקשת ובוודאי יביאו לאיחוי בין כל חלקי העם".

חב"ד ל''ג בעומר תהלוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד