ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אגרופים לפרצוף

משטרת ניו יורק עצרה נער ששבר את אפו של ילד חרדי

לאחר כמעט חודשיים משטרת ניו יורק עצרה נער אנטישמי אלים ששבר לילד חרדי את אפו. שוטרים עצרו שלושה חשודים מאז אירוע התקיפה. אתמול נעצר חשוד רביעי, שלדעת הרשויות הוא זה שבעצם נתן את האגרוף ששבר את אפו של הקורבן

משטרת ניו יורק עצרה נער ששבר את אפו של ילד חרדי
ארגון השומרים: אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

משטרת ניו יורק עצרה נער שחשוד באלימות קשה נגד שני ילדים חרדים בקראון הייטס ברוקלין, הנער שבר את האף של ילד חרדי ותקף ילד נוסף. התקיפה אירעה ב-13 למרץ בקראון הייטס.

התקרית התרחשה בסביבות השעה 21:00. שני הקורבנות היהודים הלכו ברחוב קרול ושדרת אלבני, קבוצה של שישה בני נוער רעולי פנים, ניסתה לקחת מהם או כל דבר ערך אחר, ותקפה אותם ללא סיבה, שניים מחברי הכנופיה היכו באגרופים את שני הילדים החרדים.

שוטרים חיפשו במצלמות האבטחה באזור את התיאור של החשודים, ומאז עצרו שלושה חשודים, שהואשמו בנסיון שוד ותקיפה. אתמול נעצר חשוד רביעי, שלדעת הרשויות הוא זה שבעצם נתן את האגרוף ששבר את אפו של הקורבן.

ארגון השומרים של קראון הייטס צייץ בטוויטר: "מעצר רביעי התבצע כתוצאה מהתקיפה האכזרית שהתרחשה בקרול ואלבני ב-13/3/23. זהו המעצר המשמעותי ביותר, שכן זהו הפושע ששבר את אפו של הקורבן, עבודת צוות נהדרת של ארגון השומרים והמשטרה, יחידת הבלשים וחברי הקהילה".

תקיפת חרדים משטרת ניו יורק אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד