כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התנחם שחוסלו

האב השכול: "הצבא הישראלי עשה חסד אדיר לעולם"

אביהן ובעלה של הקורבנות שנרצחו בבקעת הירדן בפסח על ידי פלסטינים התראיין לתקשורת הבריטית ואמר כי הוא חש הקלה "אנחנו יכולים לישון בטוחים יותר". המחבלים הם חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, אותרו בדירת מסתור בקסבה בשכם

האב השכול: "הצבא הישראלי עשה חסד אדיר לעולם"
זירת הפיגוע צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

הרב ליאו די, אביהן ובעלה של האחיות והאמא למשפחת די שנרצחו בפסח על ידי שני טרוריסטים פלסטינים, אמר לרשת 'סקיי ניוז' שהוא "התנחם מהחדשות שהגברים חוסלו". הוא אמר: "כולם בעולם המערבי יכולים למעשה לישון בטוח במיטותיהם הלילה. הצבא הישראלי עשה חסד אדיר לעולם בכך שהוציא שני אנשים שיכולים ללכת ולהפציץ את ניו יורק, לונדון, פריז, תל אביב ולהרוג עוד הרבה אזרחים חפים מפשע".

הרב די הוסיף דברים שגם אמר הבוקר לתקשורת הישראלית: "אני והילדים שמחנו לשמוע שהמחבלים נתפסו וחוסלו היום, ובעיקר זה נעשה בצורה שככל הנראה לא סיכנה את חייהם של חיילי ישראל כי זה היה אחד הדברים החשובים מנקודת המבט של המשפחה שלנו. ביקשתי מהשב"כ שמאחר שלא נוכל לשבת ולראיין חיים את המחבלים, שתהיה לנו הזדמנות אולי לראיין בשידור חי בטלוויזיה את בני משפחתו של המחבל".

"השאלה שהיינו רוצים לשאול אותם היא: מה הייתה המטרה שלהם במתקפה המסוימת הזו, מה החזון שלהם לעולם טוב יותר?"

המחבלים הם חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, אותרו בדירת מסתור בקסבה בשכם. בנוסף חוסל פלסטיני שסייע להם. בדירת המבוקשים אותרו שני רובי M16 וקלצ'ניקוב. המבצע לחיסול המחבלים נמשך שעה וחצי, עם 200 לוחמי צה"ל והימ"מ.

ליאו די האחיות די לוסי די טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד