ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
שעות אחרי החיסול בשכם

נתניהו בשב"כ: "מי שפוגע בנו, דמו בראשו"

ראש הממשלה הגיע לביקור לחמ"ל המבצעים של השב"כ ואמר: "הבוקר פעלו צה"ל, השב"כ והימ"מ בלב הקסבה בשכם, באור יום". נתניהו הבהיר: "כל מי שפוגע בנו - דמו בראשו"

נתניהו בשב"כ: "מי שפוגע בנו, דמו בראשו"
נתניהו במטה השב"כ צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (חמישי) לביקור בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שב"כ, ממנו נוהל המבצע הבוקר, אשר הביא לסגירת המעגל של רוצחי בנות משפחת די הי"ד.

נתניהו אמר: "הבוקר פעלו צה"ל, השב"כ והימ"מ בלב הקסבה בשכם, באור יום. הם באו חשבון עם הרוצחים של לוסי, מאיה ורינה די זכרונן לברכה. הם תפסו את המרצחים הללו וחיסלו אותם.

לדבריו, "יש כאן מסר שצריך להבין אותו: בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו 110 מרצחים - או שתפסנו אותם, רובם חוסלו. המסר שלנו למרצחים, לאלה שמנסים לפגוע בנו או שפגעו בנו - אנחנו נגיע אליכם. אתם יכולים להסתתר, אתם יכולים לנסות להתחבא - זה לא יעזור. ידה הארוכה של מדינת ישראל תגיע אליכם. כל מי שפוגע בנו - דמו בראשו".

כזכור, לוחמי צה"ל, שב"כ וימ"מ חיסלו הבוקר בעיר שכם את חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הירי בו נרצחו האם לאה (לוסי) ובנותיה מאיה ורינה די הי''ד בבקעת הירדן לפני כחודש. הפלסטינים דיווחו על חילופי אש כבדים בין חמושים לכוחות הביטחון. בפעילות נהרגו שלושה מחבלים ומספר נוספים נפצעו.

בהודעה משותפת לשב"כ, משמר הגבול ודובר צה"ל נאמר כי במהלך נהרגו הבוקר חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, הרוצחים של לוסי, מאיה ורינה די ז"ל אשר נרצחו בתאריך 07/04 בפיגוע ירי סמוך לישוב חמרה שבבקעת הירדן.

"עם התרחשות הפיגוע החל מאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי של שב"כ וצה"ל אשר הוביל לאיתור דירת המסתור בקסבה בשכם", נאמר בהודעת השב"כ.

בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, לפנות בוקר פשטו לוחמי שב"כ, ימ"מ וצה"ל על הדירה ובחילופי האש נהרגו 2 הרוצחים. בנוסף, נהרג אברהים חורה, סייען בכיר של המבוקשים. בדירת המבוקשים אותרו 2 רובי M16 וקלצ׳ניקוב. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות לסיכול כל איום טרור המופנה כנגד אזרחים וחיילי צה"ל".

 

 

ראש הממשלה שב"כ שכם האחיות די לוסי די

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד