כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"רוצים לצאת לדרך חדשה"

שמחה מהולה בעצב: התעורר ושמע על מות בנו

אליה דומנוביץ', שנפצע קשה בתאונה שבה נהרג בנו התינוק בנגב, התעורר ושמע את הבשורה הקשה על מות התינוק. "רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום", אמרו ההורים

שמחה מהולה בעצב: התעורר ושמע על מות בנו
אליה דומנוביץ צילום: דוברות סורוקה

בחסדי שמים חל שיפור במצבם של בני משפחת דומנוביץ', שנפגעו בתאונת הדרכים ביום העצמאות בנגב, הפצועים מאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אב המשפחה אליה, שנפצע קשה מאוד, התעורר וברוך השם מתקשר עם סביבתו. הוא יצא מכלל סכנה ויועבר בקרוב למחלקה האורתופדית, להמשך טיפול בפציעת עמוד השדרה והגפיים, כך דיווח אלישע בן קימון באתר Ynet.

עוד דווח, כי אילה, אשתו של אליה שנפצעה בינוני ונמצאת בשיקום בבית החולים, הגיעה אליו אתמול למחלקה לטיפול נמרץ ובישרה לו שבנם הקטן, מעין דוד, נהרג בתאונה. בנוסף גם בנם הבכור אורי בן ה-8 שנפגע בתאונה באורח קשה מאוד עם פגיעת ראש, התעורר אתמול גם הוא מההרדמה והחל צעדים ראשונים של שיקום. ואתמול אף רשם את שמו בטאבלט. היום צייר ציור לאביו, ואף הוציא מילים ספורות.

בסרטון שצולם במחלקה לטיפול נמרץ בסורוקה ופורסם ב-Ynet. ביקשו אליה ואילה להודות לעם ישראל על החיבוק והתמיכה בשעתם הקשה. "עם ישראל היקר, ברוך השם השבוע התעוררתי ושמחתי לגלות את החיבוק הענק שקיבלתי מכם. בכל הדברים: בתפילות, בהפרשת חלה, במעשים טובים, בלימוד תורה. תודה רבה מכל הלב, אני באמת באמת מתרגש מזה, תודה רבה כמובן גם לצוות הרפואי של בית החולים סורוקה שנתן את הלב ואת הנשמה והצליח להוציא אותי מהמצב שהייתי בו. עכשיו אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום".


תאונת דרכים סורוקה פצועים קשה מעיין דומנוביץ משפחת דומנוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד