כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הפרות סדר סמוך ליישוב

מתיחות בגלבוע: צעיר נורה למוות במהלך קטטה בכביש, היורה נעצר | תיעוד

צעיר תושב הכפר הערבי סנדלה נורה למוות ע"י תושב גן נר במהלך קטטה בכביש | בעקבות הירי: הפרות סדר ועימותים מצד תושבי סנדלה בכניסה לגן נר | הנהלת היישוב כתבה לתושבים: "כואבים ביותר וקוראים לכולם לסייע בהרגעת הרוחות. מי שלא חייב לצאת מהמושב עדיף שלא ייסע כרגע בכביש"

מתיחות בגלבוע: צעיר נורה למוות במהלך קטטה בכביש, היורה נעצר | תיעוד
רגע הירי צילום: דוברות המשטרה

אירוע חריג בצפון: גבר כבן 32, תושב היישוב גן נר שבגלבוע, ירה היום (שבת) למוות בצעיר כבן 19 במהלך ריב בכביש, שהתפתח סמוך לכניסה ליישוב. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר, דיאר עומרי תושב הכפר הערבי סנדלה. המשטרה הודיעה כי עצרה היורה בחשד לרצח. 

האירוע הוביל למתיחות באזור. הפרות סדר וידויי אבנים נרשמו מצד תושבי סנדלה שמחו על הרצח בכניסה לגן נר. שני חשודים עוכבו לחקירה. בהודעת היישוב גן נר לתושבים נכתב על רקע האירועים: " נאלץ לעדכן כי במהלך עימות שהתפתח בכביש בין שני צעירים ירה הצעיר מגן נר בצעיר מסנדלה. הנפגע הובהל לבית החולים שם נקבע מותו. היורה עצור. אנחנו כואבים ביותר וקוראים לכולם לסייע בהרגעת הרוחות ולאפשר למשטרה בהמשך טיפול האירוע. במיוחד ברגעים הקשים, אחריותנו וחובתנו לגלות אחריות ולפעול לשמירת על האחדות".

"כרגע יש הפרות סדר בכניסה לגן נר", הוסיפו ביישוב. "מי שלא חייב לצאת מהמושב עדיף שלא ייסע כרגע בכביש. צוות הצח"י של מגן שאול וכיתת הכוננות בהובלת הרבש"צ ערוכים ומוכנים לכל תרחיש שעלול להתפתח".

בתיעוד שצילם אחד הנהגים שנסע על הכביש נראים השניים מתקוטטים, ובשלב מסויים שלף היורה אקדח וביצע ירי לעבר הצעיר. "הוא ירה באוויר, מה הוא דפוק?", נשמע הנהג. לאחר הצעיר נורה למוות נשמע הנהג בסרטון: "הוא הוריד אותו".

המשטרה הודיעה כי עצרה את החשוד ופתחה בחקירת הירי. "השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החשוד בן 32 תושב גן נר נמצא בזירת הירי, הוא נעצר והאקדח נתפס גם הוא. בשלב זה החקירה בראשיתה והרקע עדיין לא ידוע"", נמסר מהמשטרה.

"הפצוע שסבל מפצע ירי בגופו שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפרו חובש בכיר במד"א טל כהן ופראמדיק מד"א רוי בן יתח. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים שם הרופאים המשיכו להאבק על חייו אבל בסופן נאלצו לקבוע את מותו."

ירי קטטה הפרות סדר חשד לרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד