כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סובלות מחבלות ראש

הפך למסוכן; שתי פצועות קשה בתוך יממה

צעירה שרכבה הלילה על קורקינט חשמלי בגבעת זאב נפצעה קשות ופונתה לבית החולים עם פגיעת ראש. מקרה זה מצטרף לפציעה נוספת מאותה כלי ביום שישי של אם חרדית מבני ברק שנפצעה קשות במהלך רכיבה על קורקינט חשמלי בספסופה

הפך למסוכן; שתי פצועות קשה בתוך יממה
הזירה בגבעת זאב צילום: דוברות איחוד הצלה

צעירה שרכבה על קורקינט חשמלי נפצעה הלילה באורח קשה. דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על צעירה שהחליקה עם גלגינוע (קורקינט חשמלי) ברחוב האיילות בגבעת זאב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק בירושלים, צעירה כבת 20 במצב קשה, בהכרה, עם חבלת ראש.

דוד ישראל ראש סניף איחוד הצלה בגבעת זאב, ושמוליק גיברלטר ועזרא ענתבי, חובשי איחוד הצלה, שטיפלו בנפגעת סיפרו: "הענקנו סיוע ראשוני לרוכבת הקורקינט החשמלי שנפצעה באורח קשה. לדברי עוברי אורח היא החליקה ונחבלה בראשה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים".

ביום שישי אירע מקרה דומה, אם חרדית, בת 35, תושבת בני ברק שרכבה על קורקינט חשמלי ביישוב ספסופה נפצעה באורח קשה ופונתה במסוק לבית החולים עם חבלת ראש קשה כשהיא מורדמת ומונשמת.

שמה לתפילה מרים בת אסתר חנה לרפו"ש בתוך שאר חולי ישראל.

רוכב אופניים חשמליים נפגע במהלך רכיבה - מצבו בינוני

בתוך כך, כונני ארגון הצלה הוזעקו לכביש 762 סמוך לכפר חסידים בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לצעיר בן 17 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

חובש הצלה אריה סלושץ שהגיע ראשון למקום דיווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי רוכב אופניים חשמליים, צעיר בן 17 כשהוא שוכב על הכביש וסובל מחבלת ראש לאחר שאיבד שליטה במהלך הרכיבה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה."

קורקינט חשמלי קורקינטים חשמליים ספסופה גבעת זאב פציעה קשה חבלת ראש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד