א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"אולי צריך משהו חדש"

הח"כ מ'יש עתיד' שמתכוון להתמודד מול לפיד - מסביר

ח"כ רם בן ברק שהודיע כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות יש עתיד הסביר כי, "אולי צריך משהו חדש". הוא הבהיר: "יאיר לפיד הוכיח את עצמו והיה ראש ממשלה מצוין"

הח"כ מ'יש עתיד' שמתכוון להתמודד מול לפיד - מסביר
רם בן ברק צילום: ערוץ כנסת

ח"כ רם בן ברק אמר הבוקר (ראשון) בראיון בגל"צ ברקע כוונתו להתמודד על ראשות יש עתיד: "יאיר לפיד הוכיח את עצמו והיה ראש ממשלה מצוין. אבל הוא הרבה זמן בתפקיד, אולי צריך משהו חדש. יש לי ניסיון בתחומים שבהם לו יש פחות".

יצוין כי ביום שישי אמר יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בריאיון ל'ידיעות אחרונות' כי, "אני חושב שרם בן ברק ירוץ וזה בסדר גמור". 

כזכור, לפני מספר חודשים הודיע בן ברק בריאיון לכאן רשת ב', כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות יש עתיד. לדבריו, "לפיד הוכיח בשנה וחצי האחרונות, גם כשהיה ראש ממשלה, מנהיגות ויכולת לנווט את המדינה במצבים ביטחוניים מאוד רגישים".

זמן קצר לאחר הריאיון בו הצהיר על כוונתו להתמודד מול לפיד על ראשות יש עתיד, בן ברק התקפל ופרסם פוסט בו "הבהיר את דבריו": "אני מאמין ותמיד האמנתי בראש הממשלה יאיר לפיד. כל רצוני היה שיהיה ראש הממשלה הבא".

בן ברק הוסיף: "כרגע כל רצוני שיוביל את האופוזיציה אל מול מה שמסתמן כפגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית, ואני אמשיך לתמוך בו, ולעמוד לצידו במאמץ החשוב כל כך לשמור על הדמוקרטיה הישראלית. הוא יעשה את זה באותה נחישות וכשרון שפעל בזמן שהיה ראש הממשלה, והוביל את ישראל להצלחות באירועים ביטחוניים וכלכליים קשים".

יצוין כי, בפעם האחרונה שאיש מחברי יש עתיד ביקש להתמודד מול יאיר לפיד היה זה עופר שלח שלבסוף נאלץ לעזוב את יש עתיד ונותר מחוץ למערכת הפוליטית.

יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד