כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

"נכנסתי לכיתות הלימוד ולא יכולתי לפספס את הברק בעיני התלמידים החרדים"

השבוע נפתחו המכינות למסלולי התעסוקה של השירות האזרחי # ארז צרפתי מנכ"ל TARGET, החברה שמובילה את לימודי המכינה, פגש את עשרות התלמידים החדשים ומאז לא מפסיק להתפעל # "מצאתם את הטובים ביותר"

"נכנסתי לכיתות הלימוד ולא יכולתי לפספס את הברק בעיני התלמידים החרדים"
כיתת הלימוד צילום: באדיבות המצלם

על מעלות 4 אין צורך להכביר במילים. מדובר בתכנית הדגל של הרשות לשירות לאומי אזרחי בשיתוף משרד העבודה ומרכזי כיוון בירושלים ומרכז הכוון בבני ברק בהובלת ארגון חברים בניצוחו של סמנכ"ל הארגון הרב מאיר זידורף. בחודשים האחרונים התקיים תהליך ייחודי לאיתור ומיון תלמידים שרוצים לרכוש מקצוע מבטיח ולתרום ולקבל ניסיון במקומות הנחשבים.

ארז צרפתי, מנכל חברת טרגט שמובילה את לימודי המכינה ובעל ניסיון עם עשרות אלפי תלמידים מקהלים שונים, יודע לזהות מיד את גודל הפוטנציאל. במכינה ירכשו התלמידים את הכלים הבסייסים ביותר בלימודי אנגלית ומתמטיקה לקראת ההכשרה עצמה.

"אני נכנס לכיתה ומיד פוגש איכויות נדירות ומופתע לטובה כל פעם מחדש" הוא אומר. כשאנחנו מנסים לברר קצת יותר פרטים, ארז מרחיב: "דבר ראשון, הכבוד לסגל הלימודי ניכר מהשניה הראשונה וברגע השני אתה תופס את הרצינות והרצון הגדול להיות מוביל. אני יכול להגיד לכם" מוסיף ארז "שהגופי החירום והביטחון שיקלטו את התלמידים יזכו בנכס אדיר".

לאחר מאמצים גדולים מאוד שהושקעו בחודשים האחרונים באיתור התלמידים המובחרים ביותר, שריקת הפתיחה הושמעה בשבוע האחרון באירוע חגיגי בו הושקו המכינות למסלולי התעסוקה.

"אין אח ורע לניסיון תעסוקתי" אומר ארז "ולא צריך לחפש את זה במחקרים וסטטיסטיקות שכמובן תומכות בזה". כל אחד בסביבה הקרובה או אפילו בעצמו רואה מיד אצל כל מעסיק כמעט את החשיבות הרבה לניסיון שנצבר". כאן התלמידים מקבלים מכינה הכי מדויקת לקראת לימודי המקצוע ובסיום חודשי ההכשרה עם הרקע הלימודי הם מתחילים ללמוד את המקצוע בחי מה שנקרא".

מסלולי התעסוקה שנפתחו במסלול הנהלת חשבונות וחשבות שכר והניסיון שיקבלו התלמידים במהלך שנות ההתנדבות יהיה בכלכלה על רכיביה השונים, מסלול נוסף יהיה של רכז הגנה מאש לאלו שמתעניינים בתחום הבניה, היתרים, קבלת טופס 4 וכד' ומסלול מנהלי רשת, הגנה בסייבר במשטרה ושירות בתי הסוהר.

"זאת נוסחה מנצחת וכל אחד שרוצה פרנסה ברווח ובנחת חייב לבא ולהכיר את המסלולים החדשים מקרוב"

לסיום אנו שואלים את ארז האם עדיין אפשר להצטרף ללימודים? ארז משיב שתקופת הלימודים הראשונה קריטית עבור ההצלחה בהמשך. "ביום או יומיים הקרובים כן אבל לאחר מכן אנו לא נאפשר"

ראובן פינסקי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, בירך על פתיחת המכינות: "מרגש כל פעם מחדש לראות את בני השירות במסלול מעלות נכנסים למכינה ולקורסים לקראת השירות המשמעותי שלהם בגופים הבטחוניים. לראשונה פתחנו מקצועות נוספים ומאתגרים והכל כחלק מהרפורמה בשירות האזרחי החרדי אשר מוכוון לשירות משמעותי מוטה תעסוקה עתידית כך שהמדינה מרוויחה יותר מהשירות, מקום השירות מרוויח משרת מוכשר והמשרתים מכינים את עצמם בצורה מיטבית לשוק התעסוקה..נמשיך ליזום תכניות להרחבת השירות האזרחי האיכותי התעסוקתי כך שנביא בשורה למשרתים למקומות השירות ולמדינת ישראל".

אם אתה רוצה להצטרף להצלחה עכשיו זה הזמן שלך. ניתו לפנות לארגון חברים כאן: https://did.li/SnO5q

כיוון לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד