כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גל גניבות

התופעה שמטרידה את תושבי השכונה בבני ברק: חולף בין הרכבים ופורץ | תיעוד

תושבי שכונת שיכון ה' בבני ברק מדווחים לאחרונה על גל פריצות לרכבים וגניבות רכוש מחניונים בשכונה | כך זה נראה במצלמות האבטחה

התופעה שמטרידה את תושבי השכונה בבני ברק: חולף בין הרכבים ופורץ | תיעוד
הפורץ בשעת מעשה צילום: אבטחה ותקשורת YRS

תושבי שכונת שיכון ה' בבני ברק סובלים לאחרונה מתופעה של פריצות לרכבים וגניבות שמתבצעות מחניונים ברחבי השכונה. "מדובר בתופעה שהולכת ומתרחבת", אמר ל'בחדרי חרדים' תושב השכונה שרכבו נפרץ בימים האחרונים. "לפי מצלמות האבטחה שבידנו, מדובר בפורץ אחד שעומד מאחורי גל הגניבות", הוא מוסיף.

בתיעוד שהגיע לידי ב'בחדרי חרדים' נראה הפורץ מסתובב באישון ליל באחד החניונים, וחולף בין הרכבים בניסיון לאתר כלי רכב פתוח. כשגילה כי חלון רכב מסוג 'סקודה' פתוח באופן חלקי, נראה החשוד מנסה לפרוץ אליו באמצעות מוט ברזל. בהמשך, משלא הצליח, המשיך החשוד בחיפוש אחר רכב נוסף, אך לבסוף שב אל 'הסקודה', פרץ אל הרכב, גנב מספר פריטים ונמלט מהמקום.

תושבים ששוחחו עם בחדרי חרדים מספרים כי מספר רכבים נפרצו בימים האחרונים באותה שיטה ובמקרים מסויימים אף נגנב מהם רכוש וכסף מזומן.

בתוך כך, המשטרה הודיע מוקדם יותר היום כי שוטרי תחנת בני ברק סיכלו לפנות בוקר גניבת רכב מרמת גן ועצרו את החשוד. בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, כך לפי המשטרה, התקבל דיווח מחברת איתור במוקד 100 של משטרת ישראל על גניבת רכב מרחוב מגדים ברמת גן. שוטרי הסיור של תחנת בני ברק החלו בסריקות ואיתרו את הרכב בנסיעה בכביש 5 תוך שהן מבחינים בשמשה אחורית שבורה.

השוטרים סימנו לנהג הרכב לעמוד בצד ועצרו את הנהג, בן 17 מהכפר עין אל ביד. החשוד הועבר לחקירה והבוקר יובא לדיון בבית משפט השלום בת"א. "משטרת ישראל פועלת כל העת לשמירת ביטחונו ורכושו של הציבור, בדרך של פעילות מניעה נחושה וכן איתורם של חשודים המעורבים בעבירות הפוגעות בציבור ומיצוי הליכי חקירה בעניינם במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים", מסרה המשטרה.

פריצה גניבה שיכון ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד