כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לקראת סוף למשבר?

נחשף: אלו הדרישות של בן גביר לנתניהו

רשימת הדרישות של בן גביר לראש הממשלה נתניהו, בדרך להשגת פשרה על רקע המשבר האחרון נחשפת, וכוללת בתוכה מבצע צבאי ביו״ש, אישור חלקים מהרפורמה המשפטית, השתתפות בדיונים ביטחוניים והקשחת תנאי האסירים

נחשף: אלו הדרישות של בן גביר לנתניהו
איתמר בן גביר צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

על רקע המשבר: רשימת הדרישות של השר איתמר בן גביר פורסמה היום בידי מיכאל שמש. בן היתר כוללת הרשימה מבצע צבאי ביו"ש, אישור חלקים מהרפורמה המשפטית, השתתפות בדיונים ביטחוניים והקשחת תנאי האסירים.

נתניהו ניסה להשיג את יו"ר עוצמה יהודית במגוון דרכים ושליחים בימים האחרונים, אך ללא מענה ממשי. בן גביר אמר אף כי הוא רוצה "צעדים בשטח". יחד עם זאת, נתניהו לפי שעה לא מוכן לאפשר לבן גביר להשתתף בפורומים ביטחוניים רגישים בשום אופן.

כזכור, בן גביר, שהבטיח יד נוקשה מול הטרור, לא מספק את הסחורה ומאשים בכך את נתניהו שלא מאפשר לדבריו את מדיניות החיסולים הממוקדים והקשחת התנאים עם האסירים הביטחוניים.

גורמים בקואליציה סיפרו ל'חדשות 12' שבכל שבוע בן גביר מקריא לנתניהו ציטוט מתוך הספר שכתב ראש הממשלה. השבוע הוא הקריא קטע שכתב בספרו על ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל: "מסיבה לא ברורה שרון בחר תחילה לא להגיב תחילה לגל הטרור. אמר שאיפוק הוא כוח, אבל איפוק הוא לא כוח מול הטרור".

איתמר בן גביר אסירים בנימין נתניהו משבר קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד