ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"הפלא ופלא"

עמית סגל עוקץ את המתחרים על הסקר: "משבר אמוני קצר"

אחרי שערוץ 13 התיישר והעניק בסקר האחרון 52 מנדטים לקואליציה, וזאת אחרי שכבר חזה לה 46 מנדטים לפני כחודש, הפרשן עמית סגל לא נותר אדיש ומגיב בעוקצנות: "אכן, לא דוגמים בחול המועד. מאידך, ברכות לשמונים אלף שסניקים שחזרו בתשובה אחרי משבר אמוני קצר"

עמית סגל עוקץ את המתחרים על הסקר: "משבר אמוני קצר"
עמית סגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

קרב לוהט ניצת לאחרונה בין אנשי חדשות 12 למתחרים מערוץ 13 סביב סקרי המנדטים. הכול החל בחודש שעבר אז פרסם חדשות 13 סקר בחול המועד פסח בה הגיעה הקואליציה לשיא שלישי של 46 מנדטים בלבד. הפרשן עמית סגל וכן הסוקר שלמה פילבר טענו להטיה בסקר בגלל שהציבור הדתי-חרדי נופש בימי חול המועד בחו"ל והוא לא בא לידי ביטוי בתוצאות.

הערב (ראשון) התיישר ערוץ 13 כשהעניק לקואליציה 52 מנדטים, בדומה לסקר ערוץ 12. הפרשן עמית סגל לא נותר אדיש לנתון הזה. 

בפוסט שפרסם סגל ברשתות החברתיות, הוא התייחס לתוצאות העדכניות של ערוץ 13: "הפלא ופלא: אחרי שרשת 13 התגאו בחודש שעבר בסקר שכמותו לא היה ממלחמת לבנון השנייה, 46 מנדטים בלבד לגוש נתניהו, ולאחר שדחו בזעם את הטענות שהועלו כאן על הטיה פראית, הם מתיישרים ל-52 מנדטים כמו בסקר של חדשות 12 ו-11".

"מסקנה", סיכם סגל בעוקצנות אופיינית, "אכן, לא דוגמים בחול המועד. מאידך, ברכות לשמונים אלף שסניקים שחזרו בתשובה אחרי משבר אמוני קצר".

לאחר הסקר שחזה לקואליציה 46 מנדטים כתב סגל: "אין אח ורע לאובדן של 18 מנדטים תוך 13 חודשים (ביחס לסקר קודם שהעניק לקואליציה 62 מנדטים, מ.ג.), ו-12 מנדטים תוך חודש. בטח לא לגוש הימין שיורד למספרים שבהם לא היה מאז ימי גח"ל ורימלט, לפני מלחמת יום כיפור. אלה מספרים שהדמוגרפיה של 2023 לא מאפשרת".

ערוץ 13 חדשות 12 עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד