י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כדאי הוא רבי שמעון

הערב נפתחות 24 שעות של תפילות ברציפות ללא הפוגה של רגע

כן יחל הערב בס"ד המחזור השנתי "ל"ג עד ל"ג" על תורמי קופת העיר בציון הרשב"י במירון * בנוסף- החל מהלילה תחל התפילה הרציפה- 24 שעות ללא הפסקה על הציון הקדוש * וכדאי הוא רבי שמעון

הערב נפתחות 24 שעות של תפילות ברציפות ללא הפוגה של רגע
שליח קופת העיר, רב ומו"צ בעיר צפת, בעת תפילתו על התורמים צילום: באדיבות המצלם

ל"ג בעומר תשפ"ג: החל מהערב עם פתיחת יומא דהילולא דרשב"י במירון, בשקיעת החמה, תקיים "קופת העיר" משמרות לתפילה רצופה במשך כל ה-24 שעות ללא הרף, ע"י שליחים מיוחדים, עם הזכרת השמות והבקשות הפרטיים של תורמי הקופה, על מנת לנצל כראוי את היום המסוגל.

יודגש, כי ביום ל"ג בעומר עצמו תקיים "קופת העיר" משמרות לתפילה רצופה במשך כל ה-24 שעות ללא הרף, ע"י שליחים מיוחדים, עם הזכרת השמות והבקשות הפרטיים של תורמי הקופה, על מנת לנצל כראוי את היום המסוגל. השנה יתקיימו התפילות החל מקודם שקיעת החמה בשעה 7 בערב, ועד לצאת הכוכבים בסוף ל"ג בעומר עד השעה 8 בערב.

התרומות שיגיעו ממגבית 'ל"ג בעומר", יסייעו לתמיכתם של אלפי משפחות תלמידי חכמים ע"י 'קופת העיר', וכפי שיאושרו בישיבת רבני הקופה שתתקיים אי"ה בליל ל"ג בעומר.

להעברת שמות לל"ג בעומר ללא הפסקה הקליקו כאן>>>

שנה שלימה אצל הרשב"י

במקביל, יחל הערב מחזור תפילות מיוחד 'ל"ג עד ל"ג', במסגרתו יעתירו שלוחי 'קופת העיר' בציון הרשב"י, במשך כל יום ויום מימות השנה, ללא הפסק, מל"ג בעומר תשפ"ג, ברציפות עד ל"ג בעומר תשפ"ד, קיץ וחורף, חול ומועד לא ישבותו, וכבר נתגלגלו מזה ישועות גדולות ועצומות.

הבקשות מועברות בדייקנות מופלגת ובזהירות המירבית כפי שנמסרים לקופת העיר, אל שליח הקופה שליט"א המתמיד על משמרתו בקביעות. אמנם ניתן לשנות או להחליף את התפילות בכל עת.

כתמיד, כל התרומות שיגיעו ממגבית 'ל"ג בעומר", יסייעו לתמיכתם של אלפי משפחות תלמידי חכמים ע"י 'קופת העיר'

להעברת שמות לשנה שלימה על ציון הרשב"י במירון הקליקו כאן>>>


ל"ג בעומר קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד