כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בדרך לפתרון המשבר?

שיחות הפיוס של הליכוד עם בן גביר נחשפות

מגעים בין הליכוד לבן גביר לשיתוף פעולה מחודש מאחורי הקלעים: הצדדים מקיימים שיחות במטרה לחזור לשגרה ועבודה משותפת. השרים אמסלם ובן גביר שוחחו בסוף השבוע האחרון, וצפויים להיפגש שוב בקרוב

שיחות הפיוס של הליכוד עם בן גביר נחשפות
אמסלם ובן גביר במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתקרבים לפיוס? דודי אמסלם, השר המקשר בין הכנסת לממשלה, שוחח עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בסוף השבוע האחרון, והשניים צפויים להיפגש שוב בקרוב, כך מפרסם יהודה שלזינגר ב'ישראל היום.

ביומיים האחרונים הטונים סביב המשבר הפוליטי בין רה"מ בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גברו, כאשר אתמול נעדרו מישיבת הממשלה שרי עוצמה יהודית, והיום בכיר בקואליציה יצא להתקפה על השר.

יו״ר הקואליציה אופיר כץ תקף את השר בן גביר: "אפשר להגיד עד מחר שלא מפילים ממשלת ימין, אבל להיעדר מישיבת ממשלה, מישיבת ראשי קואליציה, להחרים הצבעות במליאה ולבטל דיונים על התקציב, זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין", והוסיף - "לכולם ברור מי יהיה האחראי לכך". כץ חתם את דבריו בקביעה כי "מדיניות ימין מקדמים בעבודה קשה ומשותפת, לא בשביתות".

בתוך כך, דווח הערב כי 'עוצמה יהודית' לא מחרימה רק את ההצבעות בכנסת ואת ישיבות הממשלה, אלא גם את ועדות הכנסת. חברי הכנסת של המפלגה הונחו לבטל ישיבות בראשם. בין היתר בוטלה ישיבה שבה אמור היה בן גביר להציג את תקציב משרדו ותוכניות עבודה.

איתמר בן גביר דוד אמסלם אופיר כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד