א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
קרב בין הערוץ לחברה

בעקבות החרם: פרטנר בהודעה חריגה ללקוחותיה

בעקבות עזיבות של לקוחות את חברת פרטנר על רקע מחלוקת בינה לבין ערוץ 14, החברה מפרסמת הודעה חריגה ללקוחות כשהערוץ והחברה מחליפים ביניהם האשמות

בעקבות החרם: פרטנר בהודעה חריגה ללקוחותיה
ערוץ 14/פרטנר צילום: מתוך פייסבוק

החל ממחר ה-10.5, 'ערוץ 14' לא ישודר יותר בפרטנר TV. מי אשם בכך? תלוי את מי מהצדדים שואלים. בינתיים רבים מצופי 'ערוץ 14' מתנתקים משירותיה של חברת פרטנר במחאה על המהלך, כך לפחות על פי פרסומים של צופים ברשתות החברתיות.

בעקבות כך פרסמה חברת 'פרטנר' הודעה ללקוחותיה, בה נאמר: "לקוחות יקרים, ‏להפתעתנו גילינו כי ערוץ 14 ‏מאיים להסיר את שידוריו באופן חד צדדי, לאור מחלוקת מסחרית. פרטנר מכבדת את הערוץ ורוצה בשידוריו לטובת לקוחותיה ומקווה ‏כי הערוץ יראה את טובת צופיו וימנע מהם פגיעה".

ב'ערוץ 14' הגיבו ומסרו: "לאור הניסיון של חברת פרטנר להטעות את לקוחותיה כאילו מתקיים מו"מ עם ערוץ 14, אנו מבקשים להבהיר: פרטנר מסרבת לקיים מו"מ ואף לא הגיבה לפניות הערוץ. הערוץ יפסיק להיות משודר בפרטנר מ-10.5.23".

בינתיים כאמור גולשים מדווחים על עזיבת שירותי החברה, הן את שירותי הטלוויזיה והן באמצעות ניוד הקווים הסלולריים שלהם לחברות מתחרות. מהצצה  ברשת גילינו אנשים שמספרים על העברת 8 ו-4 קווים של בני משפחה מפרטנר לחברה אחרת וזאת במחאה על סאגת ערוץ 14.

ערוץ 14 פרטנר חרם גל עזיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד