כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הגיע הזמן!"

התקיפה הלילית בעזה: השרים הראשונים להגיב

שניות לאחר שנודע על התקיפה הלילית בעזה, הגיבו כמה פוליטיקאים ראשונים לחיסולים הממוקדים. השר בן גביר: "מדובר בהתחלה יפה. הגיע הזמן לשינוי המדיניות בעזה" | השר סמוטריץ': "אזרחי ישראל בידיים טובות"

התקיפה הלילית בעזה: השרים הראשונים להגיב
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: באדיבות המצלם

צה"ל פתח הלילה בגל תקיפות על יעדי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי שאנשים ירו בשבוע שעבר לעבר ישראל מעל 100 רקטות תוך פחות מ-24 שעות.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהוא וחברי מפלגתו 'עוצמה יהודית' מחרימים מאז שבוע שעבר את ההצבעות בכנסת בעקבות התגובה הרפה לטעמה לירי הרקטות, התעדכן הלילה על התקיפה הלילית בעזה כשהוא מדלג בין הדלקות בהר מירון ובחר להגיב תחילה בשתי מילים "הגיע הזמן!". כך כתב בחשבון הטוויטר שלו.

בהמשך פרסם הודעה נוספת בה כתב: "מברך את ראש הממשלה על הפעילות היזומה בעזה. מדובר בהתחלה יפה. הגיע הזמן לשינוי המדיניות בעזה".

שניות אחריו הגיב גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ראש מפלגת 'הציונות הדתית' וכתב: "אזרחי ישראל בידיים טובות ומי שיפגע בנו צריך לדעת שהוא לא ינקה. בזמן ובעיתוי הנכון. תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון על הביצוע ולרה"מ ושהב"ט על ההובלה".

"חיבוק גדול לתושבי הדרום ותודה לאזרחי ישראל שנותנים אמון גם כשאי אפשר לומר הכל בזמן אמת. צה"ל ערוך להמשך". כך סמוטריץ'.

סגניתו במשרד האוצר ח"כ מיכל וולדיגר הגיבה הלילה: "יורדת מהר מירון, אחרי ביקור אצל הרשב"י, כמה אור ושמחה היו שם. הלב התמלא ואז בדרך הביתה שומעת על תקיפת צה״ל בעזה ומברכת את כוחות הבטחון. ל״ג בעומר שמח".

גם ח"כ אוהד טל מ'הציוניות הדתית' הגיב וכתב: "מחזק את כוחות צה"ל בתקיפתם בעזה. ידעו כל אויבנו כי מי שיפגע בנו, החשבון בוא יבוא. חיבוק גדול לתושבי הדרום - אנחנו איתכם".

רק בעוד שעות אחדות נדע יותר על התקיפה ועל המשמעויות שלה שאולי יגרמו ל'עוצמה יהודית' לחזור לזרועות נתניהו.

 

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ תקיפה בעזה חיסול בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד