ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"נגן על אזרחי ישראל"

גורם מדיני מסביר את נחיצות המבצע הלילה

גורם מדיני התייחס לחיסול שלושת הבכירים בג'יאהד האסלאמי ואמר: "הבכירים שסוכלו הלילה פעלו גם בימים האחרונים לביצוע פעילות טרור נגד אזרחי ישראל". עוד אמר: "כל מי שיוזם פעילות טרור נגדנו לא ינקה"

גורם מדיני מסביר את נחיצות המבצע הלילה
חדר המבצעים של השב"כ הלילה צילום: דוברות שב"כ

גורם מדיני התייחס הבוקר (שלישי) לחיסולם של שלושה בכירי הג'יאהד האסלאמי ואמר: "בתגובה לתוקפנות בלתי פוסקת מצד ארגון הטרור הג׳יהאד האיסלמי, נתקפו הלילה בכירי הארגון ויעדי טרור של הארגון ברצועת עזה".

הגורם הוסיף: "יוזכר כי ב-2 במאי שיגר הג׳יהאד האיסלאמי, בהכוונת איראן, 102 רקטות לעבר הדרום, מתוך כוונה להרוג אזרחים תמימי".

לדבריו, "הבכירים שסוכלו הלילה פעלו גם בימים האחרונים לביצוע פעילות טרור נגד אזרחי ישראל.

ישראל הבהירה בעבר ומבהירה כעת: - כל מי שיוזם פעילות טרור נגדנו לא ינקה. - נגן על אזרחי ישראל בכל מקום ובמלוא העוצמה", אמר.

לסיום אמר: "אנו קוראים לקהילה הבינ"ל לגנות את הירי לעבר אזרחי ישראל מתוך ריכוזי אוכלוסיה אזרחית בעזה, ולהביע תמיכה ברורה וחד משמעית בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

צה״ל וזרועות הביטחון פועלים וימשיכו לפעול באופן ממוקד לסיכול יעדי טרור, על בסיס מודיעין מדויק, ובמאמץ להימנע ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים".

כזכור, צה"ל פתח הלילה במבצע 'מגן וחץ' ברצועת עזה, נגד ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי. בפתיחת המבצע חוסלו שלושה בכירים בארגון. 

שר הביטחון יואב גלנט אמר לאחר הפעולה: "צה״ל ושב״כ ביצעו הלילה במדויק את משימתם כנגד הנהגת הג’יהאד האיסלמי ברצועת עזה. כל גורם טרור שיפגע באזרחי ישראל, יצטער על כך. נרדוף ונשיג את אויבינו".

מבצע מגן וחץ עזה הג'יהאד האסלאמי חיסול ממוקד חיסול מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד