ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
ערוכים להסלמה

נתניהו וגלנט יקיימו הערכת מצב, ישיבת הקבינט הוקדמה

ראש הממשלה נתניהו יקיים יחד עם שר הביטחון הערכת מצב בבור בקריה. בתוך כך, ראש הממשלה החליט על הקדמת כינוס ישיבת הקבינט

נתניהו וגלנט
נתניהו וגלנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים הבוקר (שלישי) בבור בקריה הערכת מצב בהשתתפות שר הביטחון יואב גלנט ובכירי מערכת הביטחון. בתוך כך, ראש הממשלה החליט על הקדמת כינוס ישיבת הקבינט המדיני - ביטחוני והיא תיערך נכון לעכשיו ב-17:00 בערב במקום ב-19:00 בערב.

על פי דיווח בחדשות 13, אחרי הירי הרקטי האחרון רה"מ הנחה את מערכת הביטחון לחזור לסיכולים ממוקדים והעביר את המסר ש"אף אחד לא חסין".

גורם מדיני התייחס לחיסולם של שלושה בכירי הג'יאהד האסלאמי ואמר: "בתגובה לתוקפנות בלתי פוסקת מצד ארגון הטרור הג׳יהאד האיסלמי, נתקפו הלילה בכירי הארגון ויעדי טרור של הארגון ברצועת עזה".

הגורם הוסיף: "יוזכר כי ב-2 במאי שיגר הג׳יהאד האיסלאמי, בהכוונת איראן, 102 רקטות לעבר הדרום, מתוך כוונה להרוג אזרחים תמימי".

לדבריו, "הבכירים שסוכלו הלילה פעלו גם בימים האחרונים לביצוע פעילות טרור נגד אזרחי ישראל.

ישראל הבהירה בעבר ומבהירה כעת: - כל מי שיוזם פעילות טרור נגדנו לא ינקה. - נגן על אזרחי ישראל בכל מקום ובמלוא העוצמה", אמר.

לסיום אמר: "אנו קוראים לקהילה הבינ"ל לגנות את הירי לעבר אזרחי ישראל מתוך ריכוזי אוכלוסיה אזרחית בעזה, ולהביע תמיכה ברורה וחד משמעית בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

צה״ל וזרועות הביטחון פועלים וימשיכו לפעול באופן ממוקד לסיכול יעדי טרור, על בסיס מודיעין מדויק, ובמאמץ להימנע ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים".

כזכור, צה"ל פתח הלילה במבצע 'מגן וחץ' ברצועת עזה, נגד ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי. בפתיחת המבצע חוסלו שלושה בכירים בארגון. 

 

יואב גלנט בנימין נתניהו מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד