כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מדורה גדולה ועצומה

אלפים בהדלקה של הכנסת אורחים חברון במערת המכפלה

אלפים השתתפו במעמד ההדלקה המרכזית של הכנסת אורחים חברון במערת המכפלה מעמד הדלקה מרשים ושמחת ל"ג בעומר לוו בניגונים וריקודים בהמון עם במערת המכפלה

אלפים בהדלקה של הכנסת אורחים חברון במערת המכפלה
חוגגים במערת המכפלה צילום: באדיבות המצלם

שמחת ל"ג בעומר נחגגה במעמד אלפים ברחבת מערת המכפלה בחברון. את ניגוני השמחה השמיע הנגן העולמי הידוע משה (מוסה) ברלין ותזמורתו, שהלהיבו את הקהל הרב בניגוני מירון וניגוני שמחה מרוממים. במעמד ההדלקה כובד הרה"ג נחום נריה שליט"א, לזכר אביו הרב משה צבי נריה זצ"ל ואמו רחל ע"ה.

אל רחבת מערת המכפלה נהרו מאות ילדים והוריהם מקרית ארבע ומכל הסביבה בתהלוכת ל"ג בעומר מרכזית של חב"ד שאורגנה ע"י בתי חב"ד בחברון ובקרית ארבע. הכנסת אורחים חברון, שיזמה את האירוע, ו"קפה הכי אחי" העניקו לכל הקהל כיבוד רב בשפע. אל רחבת מערת המכפלה נהרו אלפים מהתושבים ומבחורי הישיבות בקרית ארבע חברון והאזור, ופצחו במעגלי שמחה וריקודים בהשתתפות הרבנים וראשי ישיבות. ברחבת הריקודים הופיע גם הלהטוטן האגדי מאיר אטדגי, שהגיע לשמח בקסמים ולהטוטי אש את תושבי חברון.

ילדי היישוב היהודי בחברון הרימו מדורה גדולה ועצומה להידור קיום מצוות הדלקה בל"ג בעומר. זקני חברון אומרים כי אינם זוכרים שמחת ל"ג בעומר כזו כבר שנים רבות, כידוע, נשמתו של רבי שמעון הולכת בלילה הזה אל האבות הקדושים במערת המכפלה, כמו שנאמר בתפילה על הציון במירון, לכן כעת נשאר רק לצפות לרבי שמעון שיעיר את האבות לקבל פני משיח צדקנו.

מערת המכפלה ל'ג בעומר חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד